←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
[ROZWIĄZANE] Doda ktos Mi do klasy 1/1 he w

Zablokowany

  • +
  • -
HuLiG4n - zdjęcie HuLiG4n 19.04.2015

witam Czy ktos byl by taki miŁy  I DODAL MI DO KLASY 1/1 HE

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
DISS - zdjęcie DISS 19.04.2015

Powinno działać, jak nie pisz.

 

Ps. w opisie masz 1/2 a chcesz 1/1?:D

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Z!3L0ny - zdjęcie Z!3L0ny 19.04.2015

Powinno działać, jak nie pisz.

 

Ps. w opisie masz 1/2 a chcesz 1/1? :D

@Doda ktos Mi do klasy 1/1 he w

@witam Czy ktos byl by taki miŁy  I DODAL MI DO KLASY 1/1 HE

Nie wiem gdzie ty widzisz 1/2 ;D

Odpowiedz

  • +
  • -
HuLiG4n - zdjęcie HuLiG4n 19.04.2015

w sma byla 1/2 bo sie baiwlem 

 

Nie dziala 1//1 :( ale + za chęci


Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 19.04.2015 17:37
Odpowiedz

  • +
  • -
DISS - zdjęcie DISS 19.04.2015

w sma byla 1/2 bo sie baiwlem 

 

Nie dziala 1//1 :( ale + za chęci

A sory, nie zauważyłem;p

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED; 

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

Powinno być :D


Użytkownik DISS edytował ten post 19.04.2015 17:47
Odpowiedz

  • +
  • -
HuLiG4n - zdjęcie HuLiG4n 19.04.2015

Nie dziala :( nw co jest

 

1/1 he nie dziala ale 1/1 z awp dzial dziwne


Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 19.04.2015 19:38
Odpowiedz

  • +
  • -
DISS - zdjęcie DISS 20.04.2015

Nie dziala :( nw co jest

 

1/1 he nie dziala ale 1/1 z awp dzial dziwne

 

Yyy dobra xD

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                 if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
			}

	
	return HAM_IGNORED;
}

Podmień na tego publica.

Odpowiedz

  • +
  • -
HuLiG4n - zdjęcie HuLiG4n 20.04.2015

ZOBACZYMY CZY TY MRAZEM DZIALA

 

i NIE DZIALA :(


Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 20.04.2015 18:16
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 20.04.2015

Na pewno zadziała sprawdzanie czy gracz oberwał od granatu! :facepalm:

if(damagebits & DMG_BULLET) // bullet znaczy pocisk

Granat ma inne damagetype!!! GRRR!

_____________________

 

 

A jak rzucę granat to mi broń przełącza na inną i nie trzymam już HE, nananananana znów wygrałem :D

weapon == CSW_HEGRENADE

_____________

random_num(1,1) == 1

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

 

________________

 

 

 

Sprawdź moje :/

 

 

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
HuLiG4n - zdjęcie HuLiG4n 20.04.2015

Gosciu jestes wileki thx dziala klasa  temat zamykam

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 04.05.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany