[KOSZ] pytanie dotyczące klasy Kuszownik
Fonebik
14.04.2015
witam mam klase kuszwonik i klasa zabije ze strzaly na 1 hita jak zmienic zeby np przy trafieniu po 20 hp.
skorpius
14.04.2015
cod_(nwm co)_dmg -1
i zamieni na 20
szukaj tego na początku lub tam gdzie masz dmg z kuszy
ps. ( -1 ) czyli na hita
zamieni na ( 20 ) czyli na dmg jednym hitem
Edited by skorpius, 14.04.2015 22:13.
BlanciK THC
14.04.2015
z tego co widzę to masz 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie więc wystarczy że to usuniesz lub zmienisz na inną wartość
random_num(1, 3) == 1)
NieWiemMamMac@
15.04.2015
z tego co widzę to masz 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie więc wystarczy że to usuniesz lub zmienisz na inną wartość
random_num(1, 3) == 1)
eheheh, uśmiałem się.
DMG beltu zmieniasz tu:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 20.0, 1);
Jeżeli chcesz by DMG były też zależne od int to zmień powyższy kod na:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 20.0+cod_get_user_intelligence(attacker), 1);
Attached Files
Edited by NieWiemMamMac@, 15.04.2015 13:58.
NieWiemMamMac@
19.04.2015
niestety ale dalej zabija na strzała
Mi działa normalnie, masz może dwie klasy z kuszą?
NieWiemMamMac@
21.04.2015
zmien format sobie na sma
Bard bije po 20, Legolas zabiera całe hp - jak chcesz możesz sobie zmienić tu:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
Attached Files
Edited by NieWiemMamMac@, 21.04.2015 14:05.
NieWiemMamMac@
21.04.2015
nie wiem co moze byc za problem ale caly czas zabijam na strzala.
Masz więcej klas z kuszą?
Rivit
21.04.2015
Taki sam przypadek miałem!
http://amxx.pl/topic...awania-obrażeń/
Ja nie wiem już sam! Chyba problem jest w samym zadawaniu obrażeń przez ExecuteHam, oba kody (kuszownika i mój na wytbuch po śmierci) mają zadawanie dmg w pętli...
Może jakiś inny sposób zadawania dmg?
Fonebik
21.04.2015
nie wiem co moze byc za problem ale caly czas zabijam na strzala.
Masz więcej klas z kuszą?
nie tylko te 2 mam.
Edited by Fonebik, 21.04.2015 16:58.
MAGNET
04.05.2015
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.