[ROZWIĄZANE] Prośba o Perk Cod Mod
DoT3goFrytki
12.04.2015
Witam
Zrobił by mi ktoś perk --->
----->Nazwa Perku<-----> ak47 -->Później Zmienię
----->Opis Perku<-----> Dostajesz ak47
----->Napis gdy dropniesz perk<-----> Dostałeś Ak47
To ma być zwykła broń bez modelu bez większej ilości obrażeń same ak .
Z góry dziękuje
oeN.
12.04.2015
Proszę:
#include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "AK47"; new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_AK47); client_print(id, print_chat, "Dostales AK47"); } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_AK47); }
Użytkownik oeN. edytował ten post 12.04.2015 16:14
DoT3goFrytki
12.04.2015
Dzięki , a powiedział by mi ktoś w tym temacie nie chce robić nowego czy da się zrobić przykładowo 20 perków w 1 pliku .sma ? ( Oprócz Silnika )
oeN.
12.04.2015
Bez odpowiedniego przerobienia silnika to nie.
cod_perk_enabled trzeba by było rozłożyć na X ilość, by każdy odpowiadał danemu perku.
P.S Pomyliły Ci się działy.
Użytkownik oeN. edytował ten post 12.04.2015 16:21
DoT3goFrytki
12.04.2015
A przykładowo podam ten perk co wyżej dałeś
Mam jakiś tam plik niech będzie ak.sma i dodam tak jak w kodzie to by zadziałało ?
#include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "AK47"; new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_AK47); client_print(id, print_chat, "Dostales AK47"); } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_AK47); } #include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "AK47"; new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_AK47); client_print(id, print_chat, "Dostales AK47"); } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_AK47); } #include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "M4A1"; new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_M4A1); client_print(id, print_chat, "Dostales M4A1"); } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_M4A1); }
Wiem ,że się pomyliły ale nie chce robić nowego tematu Chyba ,że muszę
Użytkownik SteelTeamSS edytował ten post 12.04.2015 16:28
ka.linux
12.04.2015
I BD mial wszystko razem.
MAGNET
12.04.2015
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Diablo Mod > Prośby o Klasę/Item
do
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klasę/Perk
DoT3goFrytki
12.04.2015
A ktoś inny mi wytłumaczy ?
Rivit
12.04.2015
Nie możesz tak łączyć...
Musiałbyś wszystko skleić ładnie ale i tak nie styknie bo w momencie użycia perku forward jest wysyłany do pojedynczego perku,a w Twoim przypadku odpaliły by się te wszystkie z danego .sma (chociaż można by pobierać perk gracza i użyć switch'a, ale to i tak szkoda zachodu).
Rivit
12.04.2015
Jeżeli zaczynasz dopiero to zostaw to.
Sam miałem pomysł, żeby perki, klasy były w silniku bo np. rakiety itp to nie tworzysz dziesiąty raz tego samego kodu tylko wystarczy jedna funkcja. Ale potem stwierdziłem, że kod będzie bardzo makaroniasty.
MAGNET
12.04.2015
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL