Muzyka na zabawie :)
FaRt. 08.04.2015
Proszę o edycję pliku .sma podanych zabaw tak aby można było wgrać na nią muzykę
http://speedy.sh/GrDSM/Pulpit.rar
FaRt. 08.04.2015
.... jak zwykle .. proszę o pomoc a wpierdzieli się jakiś cwaniak co wszystko umie i myśli ,że błyszczy takim postem ..
Wielkie Jol
08.04.2015
Nie po to był tworzony taki temat, byś nie mógł wklepać dwóch linijek do swojej zabawy według poradnika. Myślę, że jest tam wszystko wytłumaczone tak łopatologicznie, by takie osoby jak Ty właśnie zrozumiały i nie zakładały po raz 120497812904812804 tego samego tematu pt. " weźta no mi zabawe z muzykom zrubta bo mi to sie ni hce "
FaRt. 08.04.2015
Nie po to był tworzony taki temat, byś nie mógł wklepać dwóch linijek do swojej zabawy według poradnika. Myślę, że jest tam wszystko wytłumaczone tak łopatologicznie, by takie osoby jak Ty właśnie zrozumiały i nie zakładały po raz 120497812904812804 tego samego tematu pt. " weźta no mi zabawe z muzykom zrubta bo mi to sie ni hce "
Wydaję się mi ,że ten post nie ma większego sensu... Nie każdy umie zrobić tak doskonale wszystko jak ty.
Jeżeli nie masz zamiaru mi pomóc to chociaż nie pisz postów.
To jeżeli to jest takie proste to nie pier*ol już tyle bo dawno byś już to zrobił
Użytkownik FaRt. edytował ten post 08.04.2015 21:36
wiwi249
08.04.2015
Niespodzianka!
Kod sma jest przystosowany do dodania do niego odtwarzania muzyki, nic nie trzeba edytować. Wystarczy tylko wpisać specjalny kod, który znajdziesz w linku podanym przez Wielkiego Joła.
FaRt. 09.04.2015
Bardzo przepraszam za swoje zachowanie ale już po prostu nie mam do tego siły ...
#include
#include
#include
#include
#include
#define PLUGIN "[Jail] Ganiany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
new id_ganiany;
new bool:usun;
new gracz_id[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
}
public plugin_precache()
precache_sound("JailBreak[k]/ganiany.mp3");
}
public OnRemoveData(day)
{
client_cmd(0, "mp3 stop");
client_cmd(0, "drawradar");
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_ganiany)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Nie daj sie zlapac klawisza za wszelka cene);
szInfo = "Dzisiaj jest Ganiany";
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
continue;
strip_user_weapons(i);
give_item(i, "weapon_knife");
}
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 3;
setting[6] = 1;
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_ganiany)
{
jail_set_all_speed(0.1, 2) //blokowanie chodzenia ct
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}
public OnGameHudEnd(day,id)
{
if(day == id_ganiany)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/JailBreak[k]/ganiany.mp3"
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_all_speed(300.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
}
else
{
jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
}
usun = !usun;
}
}
public OnRemoveData(day)
{
usun = false;
}
//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
continue;
jail_set_user_speed(i, speed);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Z JB mam pierwszy raz do czynienia co zrobiłem źle ?
Użytkownik FaRt. edytował ten post 09.04.2015 18:40
wiwi249
09.04.2015
Źle wstawiłeś kod, od tego są odpowiednie znaczniki, zmień to lepiej zanim ktoś Ci zamknie temat.
Wielkie Jol
10.04.2015
Sprawdzałeś czy działa i czy wstawiłeś plik dźwiękowy ganiany.mp3 do folderu sound/JailBreak[k]/