Klasa:Wojskowy
Bronie:M4a1,deagle
Inteligencja : 0
Zdrowie : 0
Wytrzymalosc : 0
Kondycja : 50
Opis:Brak rorzutu,+ 10 int
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.04.2015 23:43
Klasa:Wojskowy
Bronie:M4a1,deagle
Inteligencja : 0
Zdrowie : 0
Wytrzymalosc : 0
Kondycja : 50
Opis:Brak rorzutu,+ 10 int
Napisano 04.04.2015 10:08
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Wojskowy"; new const opis[] = "Brak rozrzutu w broniach, Dodatkowe 10(+int) obrazen"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "PoLaNdPL"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public PreThink(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Proszę.
Napisano 04.04.2015 12:14
A możesz w formacie amxx i sma bo ja bez doświadczenia w tym
Napisano 04.04.2015 19:10
Skompiluj to sobie: http://amxx.pl/source-kompilator/
Napisano 04.04.2015 19:15
Mi tam się wydaję, ze dałeś kompilator do sourca
meh
Napisano 04.04.2015 19:25
Raczej nie
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych