Klasa Arem - Czym mniej amunicji tym więks...
GreM!
27.03.2015
Cześć, poniżej przedstawiona klasa została stworzona w celach edukacyjnych, oraz do odpracowania warna.
Arem - Klasa czym mniej ma amunicji w magazynku tym większe zadaje obrażenia wrogowi (-1 naboi = +1 obrażeń(+int)) oczywiście można to zmienić.
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100 - ammo * 1.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
Dziękuję za uwagę!
Załączone pliki
Rivit
27.03.2015
1. Tabulacja!
2. Czy nie lepiej pobierać ammo PO sprawdzeniu czy gracz ma klase, jest podłączony itp?
3. Skąd tu masz index 1 oO?
get_user_ammo(1, CSW_M249, zapas, ammo)
4. Ja bym to na SetHamParamFloat, żeby nie było "czaszek" w DeathMsg
5. Obczaj załącznik Takie ode mnie bo się nuuuudzi
Załączone pliki
GreM!
28.03.2015
1. Tabulacja!
2. Czy nie lepiej pobierać ammo PO sprawdzeniu czy gracz ma klase, jest podłączony itp?
3. Skąd tu masz index 1 oO?
get_user_ammo(1, CSW_M249, zapas, ammo)4. Ja bym to na SetHamParamFloat, żeby nie było "czaszek" w DeathMsg
5. Obczaj załącznik Takie ode mnie bo się nuuuudzi
Dzięki za poprawki