Anty Rush, ban za ping, rozgrzewka na noże...
Realtek 20.03.2015
Plugin AntyRush
Mam ten plugin wgrany na serwerze, jednak nie działa prawidłowo. Po wpisaniu komendy /antyrush lub /rushmenu mogę tworzyć te linie anty rushu ale po stworzeniu tych linii w ogóle ich nie ma.. Włączałem plugin w sma, amxmodmenu ale nic nie działa.
sma pluginu
Ban za ping.
Jak ktoś ma plugin który banuje graczy na 1 minute za zbyt wysoki ping, prosiłbym o podanie linku/załącznika do pobrania.
Rozgrzewka na noże
Jak wyżej, jeżeli ktoś posiada plugin dzięki któremu na początku mapy będzie włączać się rozgrzewka na noże która będzie trwała minute lub dwie.
Kto oślepił gracza fleshem.
Mam wgrany plugin na serwerze, ale nie działa. Tzn. ktoś mnie oślepi fleshem ale nie pisze na say`u kto to był..
Jeżeli ktos ma taki plugin byłbym wdzięczny za niego.
sma pluginu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Flash Snitch" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" #define ID 3322 new msg_saytext new g_flasher public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) msg_saytext = get_user_msgid("SayText") register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199") register_event("23", "TEMPENTITY", "a", "1=5", "6=25", "7=6") register_forward(FM_SetModel, "SetModel") } public SetModel(ent, model[]) { if(equal(model, "models/w_flashbang.mdl")) { static owner owner = pev(ent, pev_owner) if(owner) { set_task(1.52,"get_flasher", ID + owner) } } } public TEMPENTITY() { set_task(0.05, "reset_flasher") return PLUGIN_CONTINUE } public reset_flasher() { g_flasher = 0 } public get_flasher(id) { g_flasher = (id - ID) } public ScreenFade(id) { if(is_user_alive(id)) { if(id != g_flasher && get_user_team(id) == get_user_team(g_flasher)) { static name[33], message[128] get_user_name(g_flasher, name, 32) formatex(message, 127, "^x04Zostales oslepiony przez ^x03%s", name) print_that(id, message) get_user_name(id, name, 32) formatex(message, 127, "^x04Oslepiles ^x03%s", name) print_that(g_flasher, message) } } } stock print_that(id, text[]) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msg_saytext, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_string(text) message_end() } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Zmiana mapy po 16 rundach
Mapa zazwyczaj zmienia się po iluś tam minutach (zależy ile mamy ustawione)
ja chciałbym aby mapa zmieniała się po 16 przegranych rundach. (mapcycle)
Z góry dziękuję )
Użytkownik MAGNET edytował ten post 21.03.2015 23:23
olle
20.03.2015
Anty Rush : http://amxx.pl/topic...linie-na-ziemi/
Ban za ping : http://amxx.pl/topic...ans-brak-spamu/
Kto oślepił fleshem : http://amxx.pl/topic...ślepił-flashem/
Rozgrzewka na kosy : http://amxx.pl/topic...start-by-peref/
16 rund : http://amxx.pl/topic...2-restart-mapy/ustawiasz tutaj ile rund
Proszę.
Realtek 20.03.2015
Sma. Dzięki wielkie za wszystkie linki. Ten plugin z flashem pobrałem własnie stamtąd i nie działa. sma masz wyżej w temacie, jakbyś mógł pomoc.
olle
20.03.2015
Z neta :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Flash Snitch"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
#define ID 3322
new msg_saytext
new g_flasher
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
msg_saytext = get_user_msgid("SayText")
register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
register_event("23", "TEMPENTITY", "a", "1=5", "6=25", "7=6")
register_forward(FM_SetModel, "SetModel")
}
public SetModel(ent, model[])
{
if(equal(model, "models/w_flashbang.mdl"))
{
static owner
owner = pev(ent, pev_owner)
if(owner)
{
set_task(1.52,"get_flasher", ID + owner)
}
}
}
public TEMPENTITY()
{
set_task(0.05, "reset_flasher")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public reset_flasher()
{
g_flasher = 0
}
public get_flasher(id)
{
g_flasher = (id - ID)
}
public ScreenFade(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(id != g_flasher && get_user_team(id) == get_user_team(g_flasher))
{
static name[33], message[128]
get_user_name(g_flasher, name, 32)
formatex(message, 127, "^x04[MLEKO] ^x01Zostales oslepiony przez ^x03%s", name)
print_that(id, message)
get_user_name(id, name, 32)
formatex(message, 127, "^x04[MLEKO] ^x01Wlasnie Oslepiles ^x03%s", name)
print_that(g_flasher, message)
}
}
}
stock print_that(id, text[])
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msg_saytext, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(text)
message_end()
}
Realtek 20.03.2015
To jest przecież to samo.
Aha, i widzę, że w tym pluginie "informacja, że ktoś nas oślepił" jest w tym sma ze jezeli my kogos tez oslepimy to powinna byc informacja ze kogos oslepilismy. Jeżeli ktoś naprawi ten plugin zeby dobrze działał, to niech usunie też tą informacje, ze kogos oslepilismy bo plugin będzie na serwerze tp a to jest za duża podpowiedź. z góry dzięki
Użytkownik Realtek edytował ten post 20.03.2015 16:36
Realtek 22.03.2015
Dobra temat do zamknięcia.
1. Nie dodałem cvarów do pliku amxx w configs ale i tak źle działa plugin więc mam inny.
2. Pobrałem hpk.
3. Też mam. Wybrałem rozgrzewkę z losowymi brońmi.
4. Jednak działa.
5. Komenda rcon mp_maxrounds "16"