←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Perk mroczne kule SetHamParam...

Zablokowany

  • +
  • -
ExcellentShoot - zdjęcie ExcellentShoot 17.03.2015

To jest perk :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


new const perk_name[] = "Mroczne Kule";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 15% wiecej obrazen. Masz 1/15 szansy na zabranie przeciwnikowi 100 expa.";
new bool:ma_perk[32]




public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
{
        ma_perk[id] = true
}


public cod_perk_disabled(id)
{
        ma_perk[id] = false
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new liczba = random_num(1, 15)


if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(ma_perk[idattacker] && liczba == 15){
SetHamParamFloat(3, damage * 1.15)
new xp_zabitego = cod_get_user_xp(this)
new xp_killera = cod_get_user_xp(idattacker)
cod_set_user_xp(this, xp_zabitego-100)
cod_set_user_xp(idattacker, xp_killera+100)
return HAM_HANDLED
}


return HAM_IGNORED
}

Mam z nim problem w konsoli mam taki błąd:

 

L 03/17/2015 - 12:39:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_perk_mrocznekule.amxx")
L 03/17/2015 - 12:39:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SetHamParamFloat")
L 03/17/2015 - 12:39:03: [AMXX]    [0] cod_perk_mrocznekule.sma::TakeDamage (line 39)

39 linijka

 

SetHamParamFloat(3, damage * 1.15)
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 17.03.2015

SetHamParamFloat(3, damage * 1.15)

->

SetHamParamFloat(4, damage * 1.15)
Odpowiedz

  • +
  • -
NieWiemMamMac@ - zdjęcie NieWiemMamMac@ 17.03.2015

if(ma_perk[idattacker] && liczba == 15){
SetHamParamFloat(3, damage * 1.15)
new xp_zabitego = cod_get_user_xp(this)
new xp_killera = cod_get_user_xp(idattacker)
cod_set_user_xp(this, xp_zabitego-100)
cod_set_user_xp(idattacker, xp_killera+100)
return HAM_HANDLED
}

na zadanie 15% dmg więcej, masz ~6.6% szansy - chyba że się myle.

 

U siebie znalazłem ten sam perk:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new const perk_name[] = "Mroczne Kule";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 procent wiecej obrazen. Masz 1/4 szansy na zabranie przeciwnikowi 100 expa";

new bool:ma_perk[33];

new ofiara[33], xp_ofiary[33];

new xp_victim;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk");
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	
	xp_victim = register_cvar("cod_zlodziejxp", "100");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(attacker) || !ma_perk[attacker] || ~damagebits & DMG_BULLET || ent != attacker)    return HAM_IGNORED;

    SetHamParamFloat(4,damage*1.2)
    return HAM_HANDLED
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
		
	if(!ma_perk[killer])
		return;
	
	if(!(xp_ofiary[killer] = cod_get_user_xp(victim)))
		return;
		
	if(!random(4))
		return;

	ofiara[killer] = victim;
	
	Kradziez(killer);
}

public Kradziez(id)
{
	if(cod_get_user_xp(ofiara[id]) != xp_ofiary[id])
		return;
		
	new nick_ofiary[33];
	new xp = get_pcvar_num(xp_victim);
	get_user_name(ofiara[id], nick_ofiary, 32);
	ColorChat(id, RED, "Ukradles %d EXP'a graczu %s", xp, nick_ofiary);
	cod_set_user_xp(id, (cod_get_user_xp(id) + xp));
}
Odpowiedz

  • +
  • -
ExcellentShoot - zdjęcie ExcellentShoot 17.03.2015

Skad wzioles te 6.6 ?:)
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 17.03.2015

Ma 1/15 czyli ~6,7%

Wykonaj:
1:15*100%
Odpowiedz

  • +
  • -
ExcellentShoot - zdjęcie ExcellentShoot 17.03.2015

aha juz rozumiem :) A wiec dzięki. do zamkniecia.
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 17.03.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany