←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[KOSZ] Czy da radę zrobić klasę tego typu?

Zablokowany

  • +
  • -
nanem - zdjęcie nanem 16.03.2015

Witam.

Wpadłem na pomysł żeby zrobić klasę z tzw. rakietą samonaprowadzającą, taki można powiedzieć predator z killstreaka cypisa.

Pytanie tylko czy da radę coś takiego stworzyć? Jeżeli ktoś potrafi to prosiłbym o zrobienie.

Klasa premium, flagę i statystyki sam sobie ustawię :)

 

 

Tematy które mogą wam się przydać.

http://amxx.pl/topic...ource-released/

http://amxx.pl/topic...a-14c-wyzwania/

 

ps. od razu mówię że ta klasa http://amxx.pl/topic...oprawna-wersja/jest zbugowana, nie da się zmienić w niej DMG oraz każdego kogo zabijesz to jego ciała lata jak postrzelone..


Użytkownik HaVi edytował ten post 16.03.2015 08:48
Odpowiedz

  • +
  • -
NieWiemMamMac@ - zdjęcie NieWiemMamMac@ 16.03.2015

jest zbugowana, nie da się zmienić w niej DMG

Da się.

public touchedpredator(ent, id)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    bombs_explode(ent);
    attach_view(owner, owner);
    user_controllsem[owner] = 0;
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

bombs_explode(ent)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return;
    
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    
    new Float:entOrigin[3], Float:Origin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
    entOrigin[2] += 1.0;
    
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 220.0, entlist, 32);
    for(new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new victim = entlist[i];        
        if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
            continue;
            
        entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);

        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, 50+cod_get_user_intelligence(attacker)/1.1, DMG_BULLET);
    }
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(floatround(entOrigin[0]));
    write_coord(floatround(entOrigin[1]));
    write_coord(floatround(entOrigin[2]));
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
    remove_entity(ent);
}

I usun ten stock:

stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent)
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 17.03.2015

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
Odpowiedz
Zablokowany