[KOSZ] Czy da radę zrobić klasę tego typu?
nanem
16.03.2015
Witam.
Wpadłem na pomysł żeby zrobić klasę z tzw. rakietą samonaprowadzającą, taki można powiedzieć predator z killstreaka cypisa.
Pytanie tylko czy da radę coś takiego stworzyć? Jeżeli ktoś potrafi to prosiłbym o zrobienie.
Klasa premium, flagę i statystyki sam sobie ustawię
Tematy które mogą wam się przydać.
http://amxx.pl/topic...ource-released/
http://amxx.pl/topic...a-14c-wyzwania/
ps. od razu mówię że ta klasa http://amxx.pl/topic...oprawna-wersja/jest zbugowana, nie da się zmienić w niej DMG oraz każdego kogo zabijesz to jego ciała lata jak postrzelone..
Użytkownik HaVi edytował ten post 16.03.2015 08:48
NieWiemMamMac@
16.03.2015
jest zbugowana, nie da się zmienić w niej DMG
Da się.
public touchedpredator(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); bombs_explode(ent); attach_view(owner, owner); user_controllsem[owner] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } bombs_explode(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:entOrigin[3], Float:Origin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin); entOrigin[2] += 1.0; new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 220.0, entlist, 32); for(new i=0; i < numfound; i++) { new victim = entlist[i]; if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim)) continue; entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin); ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, 50+cod_get_user_intelligence(attacker)/1.1, DMG_BULLET); } message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(floatround(entOrigin[0])); write_coord(floatround(entOrigin[1])); write_coord(floatround(entOrigin[2])); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); remove_entity(ent); }
I usun ten stock:
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent)
MAGNET
17.03.2015
Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.