Witam
szukam pluginu deathmatch only haedshot:)
i jakies pluginu zwykłego deathmatch. Szukałem i znalazlem csdm, lecz nie pasuje mi zbytnio ten plugin, wiec szukam innego.
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Deathmatch only headshot
Temat rozp. Mielony, 15.09.2009 16:39
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.09.2009 16:39
#3
Napisano 15.09.2009 20:16
a można tam ustawic tryb DM?
#4
Napisano 15.09.2009 20:58
Mielony, Nie ma tam trybu DM, ale zrobiłem dla Ciebie Nie testowałem, ale powinno śmigac 3maj:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define MAX_PLAYERS 32 new bool:g_hs_mode new display_hud new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1] new g_fwid public plugin_init() { register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod") register_dictionary("hs_only.txt") register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in") register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be") register_event("DeathMsg", "DeathMsg2", "a") register_concmd("amx_hs_mode", "switchCmd", ADMIN_KICK, "- <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled") register_clcmd("clcmd_fullupdate", "fullupdateCmd") display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1") } public fullupdateCmd() { return PLUGIN_HANDLED_MAIN } public eRestartAttempt() { new players[MAX_PLAYERS], num get_players(players, num, "a") for (new i; i < num; ++i) g_RestartAttempt[players[i]] = true } public eResetHUD(id) { if (g_RestartAttempt[id]) { g_RestartAttempt[id] = false return } event_player_spawn(id) } event_player_spawn(id) { if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) ) display_status(id) } public switchCmd(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED new arg[2] read_argv(1, arg, 1) new temp = str_to_num(arg) switch(temp) { case 0: { if(!g_hs_mode) { client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Disabled") } else { unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1) g_hs_mode = false client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Disabled") } } case 1: { if(g_hs_mode) { client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Enabled") } else { g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1) g_hs_mode = true client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Enabled") display_status() } } default: { client_print(id, print_console, "amx_hs_mode <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled") } } return PLUGIN_HANDLED } public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip) { if(!is_user_alive(pentToSkip)) return FMRES_IGNORED static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit) if(!is_user_alive(entity2)) return FMRES_IGNORED if(pentToSkip == entity2) return FMRES_IGNORED if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) { set_tr(TR_flFraction,1.0) return FMRES_SUPERCEDE } return FMRES_IGNORED } display_status(id=0){ switch( get_pcvar_num(display_hud) ) { case 1: { set_hudmessage(255, 10, 0, 0.05, 0.60, 2, 0.1, 6.0, 0.1, 0.15, -1) show_hudmessage(id, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON") } case 2:client_print(id, print_chat, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON") } } public DeathMsg2 () { new vid = read_data(2) // ofiara new weapon[64] read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) set_task(0.2, "respawn_player", vid); } public respawn_player (id) { if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) dllfunc(DLLFunc_Think, id) if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych