Jak w temacie, czy mógłby mi ktoś dodać do pluginu po wyciągnięciu noża efekt że gracz stanie się na w pół przeźroczysty ??
P.S Zapomniałem dodać wcześniej dodać kod.sma
Attached Files
-
speeds.sma 2.01KB
6 downloads
speeds.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 14.03.2015 11:34
Jak w temacie, czy mógłby mi ktoś dodać do pluginu po wyciągnięciu noża efekt że gracz stanie się na w pół przeźroczysty ??
P.S Zapomniałem dodać wcześniej dodać kod.sma
Posted 16.03.2015 17:34
daj znać.
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Various Weapon Speeds" #define AUTHOR "v3x" #define VERSION "1.03" new bool:speed = false public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR) register_event("CurWeapon","check_speed","be") register_cvar("knife_speed","390") register_cvar("c4_speed","230") register_cvar("awp_speed","230") register_logevent("new_round",2,"1=Round_Start") set_cvar_num("mp_freezetime",0) } public new_round() { speed = false new ft = get_cvar_num("mp_freezetime") set_task(float(ft),"allow_speed",0) return PLUGIN_CONTINUE } public allow_speed() { speed = true return PLUGIN_HANDLED } public check_speed(id) { // If the speed var is false.. if(!speed) { // Stop the function return PLUGIN_HANDLED } // Get the users weapon new clip, ammo new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo) switch(weapon) { case CSW_KNIFE: { // Set the speed for the knife set_user_maxspeed(id,float(get_cvar_num("knife_speed"))) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 125) } case CSW_C4: { // Set the speed for the C4 set_user_maxspeed(id,float(get_cvar_num("c4_speed"))) } case CSW_AWP: { // Set the speed for the AWP set_user_maxspeed(id,float(get_cvar_num("awp_speed"))) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
Posted 16.03.2015 17:43
Cały czas są na w pół przeźroczyści, a mają być wtedy jak wyciągną nóż.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users