[ROZWIĄZANE] Problem z klasa. Dostaje pods...
ExcellentShoot
12.03.2015
Witam zrobiłem sobie klase do codmoda.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> new const nazwa[] = "*.*ziomek*.* SuperVIP"; new const opis[] = "1/3 z he 1/2 z noża i jest niewidzialny"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE); new const zdrowie = -95; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33] new oneonone[33][31] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[*.*ziomek SuperVip] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 3 oneonone[id][CSW_KNIFE] = 3 ma_klase[id] = true; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 0 oneonone[id][CSW_KNIFE] = 0 } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Jak zrobic to aby nie dostawa podstawówki
ZjadaczPasztetow
12.03.2015
Możesz mi wytłumaczyć o co ci tu chodzi?Jak zrobic to aby nie dostawa podstawówki
ExcellentShoot
12.03.2015
Chodzi o to ze mam klase ktora powinna miec tylko noz i he. A ma rowniez glocka/usp. zaleznie od druzyny.
Maciejek.
13.03.2015
spróbuj tak:
1. Do
public cod_class_enabled(id)
Dodaj:
strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife")
daj znać czy działa.
ex0
13.03.2015
Nie lepiej zrobić to globalnie?
Zakładam, że każda z Twoich klas ma określone bronie krótkie typu deagle, usp itd.
Wejdź w silnik Twojego CodMod'a.
Znajdź linijkę:
new bronie_druzyny[] =
Prawdopodobnie w podstawowym Peyote jest tak:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
Zamień te linijkę na:
new bronie_druzyny[] = {0, 0, 0},
lub
new bronie_druzyny[] = {},
lub całkowicie usuń ten wpis
Wtedy globalnie blokujesz sobie dodawanie na spawnie broni dla CT = USP, dla TT = Glock18.
MAGNET
14.03.2015
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL