Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

"bad command $texrendermode" - przy kompilacji modelu


Best Answer wiwi249 , 07.03.2015 18:27

To dlatego że kompilatory tego nie interpretują, ale silnik już tak. Wywal te linijki, potem wejdź w Half Life Model Viewer, zakładka "Textures", wybierasz żądaną teksturę z listy po lewej i zaznaczasz jej ten tryb renderowania, który Cię interesuje (Additive, Chrome, Transparent), a zakładam, że chodzi o additive. Potem File->Save As i zapisujesz model na dysku.

Go to the full post


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
1 reply to this topic

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,319
    Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 07.03.2015 17:51

Witam,

 

przy kompilacji modelu mam taki błąd "bad command $texrendermode"

 

Jak to naprawić. Dodam że jak zakomentuję te 2 linijki w pliku .qc to kompilacja przebiega poprawnie, ale wtedy niektóre częsci nie mają "przezroczystości". Załączam całą paczkę.

 

Attached Files

  • Attached File  re.rar   1.22MB   65 downloads

  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 150
    Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Posted 07.03.2015 18:27   Best Answer

To dlatego że kompilatory tego nie interpretują, ale silnik już tak. Wywal te linijki, potem wejdź w Half Life Model Viewer, zakładka "Textures", wybierasz żądaną teksturę z listy po lewej i zaznaczasz jej ten tryb renderowania, który Cię interesuje (Additive, Chrome, Transparent), a zakładam, że chodzi o additive. Potem File->Save As i zapisujesz model na dysku.


  • +
  • -
  • 2

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul





  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In