←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Zastosuj Atrybuty(id) nowa st...

Locked

  • +
  • -
GreM!'s Photo GreM! 27.02.2015

Cześć! Dodałem nową statystykę - grawitacja z poradnika "http://amxx.pl/topic...we-statystyki/"aczkolwiek miałem już zrobione klasy i nie chciałem edytować każdej po kolei. Zrobiłem trochę po swojemu lecz nie pasowała nowa funkcja w public ZastosujAtrybuty(id).

Chodzi o ten kod 

wartosc_grawitacji_gracza[id] = float(PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800
	floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.5, 1.0)
	set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-wartosc_grawitacji_gracza[id]);

A dokładnie o "PobierzGrawitacje", na co można to zmienić lub na co zmienić kod by tego nie używać?

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

 

Quote

FejmZPolski's Photo FejmZPolski 28.02.2015

new Float:fGravity = ( PRZYDZIELONE_PUNKTY * MNOZNIK )
set_user_gravity(id,    ((800-fGravity)/800))

 

gdzie np:

 

Chcemy by najnizszy poziom grawitacji mial poziom 300, wiemy ze normalna to 800; 800-300 = 500

wtedy robimy dzielenie by uzyskac mnoznik: 500/300 = 1.66

 

 

Jako ze w funkcji set_user_gravity, trzeba dac w zakresie od 0.0 do X.0 (nie 100 , 200, 700)

to musimy uzyskac wlasnie taki dzielnik. Przypuscmy ze dalismy 200 punktow do grawitacji (z mnoznikiem j.w)

wtedy wychodzi: fGravity = 200 * 1.66 = 332

((800-fGravity)/800)

 

((800-332)/800) = 0,585 .

 

Mam nadzieje, ze zrozumiales, oraz, ze dobrze wyczytalem intencje. [ten kod co dalem, ma Ci sluzyc jako nakierownie]

 

Quote

  • +
  • -
GreM!'s Photo GreM! 28.02.2015

Teraz wywala 

error 033: array must be indexed (variable "grawitacja_gracza")

zrobiłem coś takiego

new Float:fGravity = ( grawitacja_gracza * 1 )
set_user_gravity(id,    ((800-fGravity)/800))
Quote

FejmZPolski's Photo FejmZPolski 01.03.2015

grawitacja_gracza -> ale którego gracza ? : )

Gracza ID

 

czyli

 

grawitacja_gracza[id]

 

:P

Quote

  • +
  • -
GreM!'s Photo GreM! 01.03.2015

(413) : warning 213: tag mismatch

Już chyba wykorzystałem wszystkie kombinacje żeby naprawić to naprawić  :(

new Float:fGravity = ( grawitacja_gracza[id] * 1 )
set_user_gravity(id,   ((800-fGravity)/800))
Quote

FejmZPolski's Photo FejmZPolski 01.03.2015

Zamiast 1 daj 1.0
Quote

  • +
  • -
GreM!'s Photo GreM! 01.03.2015

Należy Ci się duże piwo!  ;)

Dzięki za pomoc! :)

Quote

FejmZPolski's Photo FejmZPolski 01.03.2015

Służę pomocą jak długo mogę ;)

Quote

  • +
  • -
radim's Photo radim 02.03.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked