tutaj macie kod
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <cstrike>#include <ColorChat>native get_user_jbpack(id) //zwraca ilosc jb packow graczanative set_user_jbpack(id, wartosc) //ustawia ilosc jb packow graczowi#define PLUGIN "Wymien Bron"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "MAGNET"new przelej_id[33];public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /przelej", "Menu_Gracze", ADMIN_IMMUNITY);}public Menu_Gracze(id){ new menu = menu_create("\rWybierz Gracza:", "Menu_Gracze_Handler"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; przelej_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0"); } menu_display(id, menu);}public Menu_Gracze_Handler(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(przelej_id[item])){ client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } Wybierz_Kwote(id) return PLUGIN_CONTINUE;}public Wybierz_Kwote(id){ new menu = menu_create("\rWybierz Gracza:", "Wybierz_Kwote_Handler"); menu_additem(menu, "1 \y[Szlugow]");//1 menu_additem(menu, "500 \y[Szlugow]");//2 menu_additem(menu, "800 \y[Szlugow]");//3 menu_additem(menu, "1500 \y[Szlugow]");//4 menu_additem(menu, "2000 \y[Szlugow]");//5 menu_additem(menu, "4050 \y[Szlugow]");//6 menu_display(id, menu);}public Wybierz_Kwote_Handler(id, menu, item){ new name[33]; new name2[33]; get_user_name(id,name,32); get_user_name(przelej_id[item], name2,32); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(przelej_id[item])){ ColorChat(id, RED, "[PRZELEW] Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(get_user_jbpack(id) < 1) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle Szlugow!") set_user_jbpack(id, get_user_jbpack(id) - 1) set_user_jbpack(przelej_id[item], get_user_jbpack(przelej_id[item]) + 1) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 1 Szlugow ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } case 1: { if(get_user_jbpack(id) < 500) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle Szlugow!") set_user_jbpack(id, get_user_jbpack(id) - 500) set_user_jbpack(przelej_id[item], get_user_jbpack(przelej_id[item]) + 500) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 500 Szlugow ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } case 2: { if(get_user_jbpack(id) < 800) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle Szlugow!") set_user_jbpack(id, get_user_jbpack(id) - 800) set_user_jbpack(przelej_id[item], get_user_jbpack(przelej_id[item]) + 800) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 800 Szlugow ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } case 3: { if(get_user_jbpack(id) < 1500) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle Szlugow!") set_user_jbpack(id, get_user_jbpack(id) - 1500) set_user_jbpack(przelej_id[item], get_user_jbpack(przelej_id[item]) + 1500) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 1500 Szlugow ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } case 4: { if(get_user_jbpack(id) < 2000) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle Szlugow!") set_user_jbpack(id, get_user_jbpack(id) - 2000) set_user_jbpack(przelej_id[item], get_user_jbpack(przelej_id[item]) + 2000) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 2000 Szlugow ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } case 5: { if(get_user_jbpack(id) < 4050) ColorChat(id, RED, "Nie masz tyle Szlugow!") set_user_jbpack(id, get_user_jbpack(id) - 4050) set_user_jbpack(przelej_id[item], get_user_jbpack(przelej_id[item]) + 4050) ColorChat(id, GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Pieniadze pomyslnie przelane dla gracza ^x04 %s", name2) ColorChat(przelej_id[item], GREEN, "[PRZELEW] ^x01 Otrzymales ^x03 4050 Szlugow ^x01 od gracza ^x04 %s", name) } } return PLUGIN_CONTINUE;}
Użytkownik Taurinn edytował ten post 12.02.2015 18:36