/* To gdzies tam w kodzie jest .. */ enum Bronie { AK47, M4A1, DEAGLE, KNIFE } new Glos[Bronie] /* ============================ */ public Menu(id){ new Menu = menu_create("Jakies tam menu", "Menu_Wykonaj") menu_additem(Menu, "AK47") menu_additem(Menu, "M4A1") menu_additem(Menu, "DEAGLE") menu_additem(Menu, "KNIFE") menu_display(id, Menu) } public Menu_Wykonaj(id, Menu, item){ if(item == MENU_EXIT || !is_user_connected(id)) return; switch(item){ case 0:{ Glos[AK47]++ } case 1:{ Glos[M4A1]++ } case 2:{ Glos[DEAGLE]++ } case 3:{ Glos[KNIFE]++ } } }Prowizorycznie to zrobiłem, mam troche inaczej, jest sprawdzanie czy graczy wybrał opcje itp
No i teraz najważniejsze "rezultat po jakimś tam czasie"
Nie mam tutaj pomysłu ..
public Rezultat(){ if(Glos[AK47] > Glos[M4A1] && Glos[AK47] > Glos[DEAGLE] && Glos[AK47] > Glos[KNIFE]){ } else if(Glos[M4A1] > Glos[AK47] && Glos[M4A1] > Glos[DEAGLE] && Glos[M4A1] > Glos[KNIFE]){ } else if() itd. }Pisanie w taki sposob, raczej sensu nie ma, pytanie moje brzmi jak można to skrócić ?
Edited by Petpat, 05.02.2015 16:31.