[ROZWIĄZANE] Gdzie najlepiej zliczać czas,...
Najlepsza odpowiedź Droso 02.02.2015 07:50
Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.
Który wykonuje się za każdym strzałem, przyblizeniem i także przy zmianie broni?
IMO ham_itemdeploy, albo tworzysz taska o fladze "b" co 1.0, jak gracz ma daną broń to mu dodajesz sekundę i już. (najlepiej zrobić jednego 'globalnego taska + pętla)
Przejdź do postu
Petpat
01.02.2015
Aktualnie zrobiłem sobie w PreThinku, po czym stworzyłem if'a dodałem tam warunek, aby funkcja się spełniała co sekundę.
Tam do zmiennej dodaje się czas, nie wszystkie bronie lecz, tylko kilka.
Think będzie wystarczający ? Jeżeli nie to gdzie najlepiej zliczać czas broni, która jest aktualnie w dłoni ?
ogieR8
01.02.2015
pobierz czas przy pierwszym wyborze broni w tym evencie do zmiennej, jesli zmieni broń wylicz roznice = zmienna-pobrany_wlasnie_teraz_czas i osiagniesz ile sekund mial bron w lapie
Nie wiem czy Cie to zadowoli bo nie wiem konkretnie co chcesz osiągnąć.
@ nigdy tego nie robiłem i nie bawiłem się możliwościami tego eventu, tylko z poradnika wrzuciłem go do swojego diablo, ale póki co innych pomysłów widzę nie ma, to warto spróbować. Chociaż zastanawiam się, czy w sumie zadziała, zmieniając z broni, która ma tą samą prędkość co ta, na którą zmieniasz. Teraz mi się przypomniało
Wielkie Jol
01.02.2015
Nie lepiej wykorzystać do tego Ham_Item_Deploy, które wykona się tylko raz przy wyciągnięciu broni, i najzwyczajniej pobierzemy aktualny czas i przy wyciągnięciu kolejnej broni znowu pobierzemy czas i odejmiemy te dwie wartości od siebie?
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 01.02.2015 18:09
Petpat
01.02.2015
Wracając ogieR, do tematu, eventy te kiedy się wykonują? Wtedy gdy broń się przemienia z x na y ? Czy Cały czas się sprawdza ?, Bo jeżeli tylko raz się wykonuje przy przemianie, to co się stanie jeżeli bronie zostaną dodane (nie przemieniona z x na y) Wtedy trzeba byłoby specjalnie przemieniać broń z x na y i z y na x ?
Mam nadzieję ,że zrozumiale to napisałem.
@Wielkie_Jol
Ham_Item_Deploy wykonuje się tylko wtedy gdy broń się przemieni, i trzeba byłoby przemieniać tak jak napisałem na górze , już raz testowałem ten event.
Użytkownik Petpat edytował ten post 01.02.2015 18:16
psilocybe
01.02.2015
PreThink to chyba nie jest najlepszy pomysł
Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.
Najlepsza odpowiedź
Droso
02.02.2015
Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.
Który wykonuje się za każdym strzałem, przyblizeniem i także przy zmianie broni?
IMO ham_itemdeploy, albo tworzysz taska o fladze "b" co 1.0, jak gracz ma daną broń to mu dodajesz sekundę i już. (najlepiej zrobić jednego 'globalnego taska + pętla)
radim
03.02.2015
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL