←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Gdzie najlepiej zliczać czas,...


Najlepsza odpowiedź Droso 02.02.2015 07:50

 

Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.

Który wykonuje się za każdym strzałem, przyblizeniem i także przy zmianie broni? xD

IMO ham_itemdeploy, albo tworzysz taska o fladze "b" co 1.0, jak gracz ma daną broń to mu dodajesz sekundę i już. (najlepiej zrobić jednego 'globalnego taska + pętla)

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Petpat - zdjęcie Petpat 01.02.2015

Witam, tak jak w temacie, gdzie najlepiej zliczać czas, trzymania broni w dłoni.
Aktualnie zrobiłem sobie w PreThinku, po czym stworzyłem if'a dodałem tam warunek, aby funkcja się spełniała co sekundę.
Tam do zmiennej dodaje się czas, nie wszystkie bronie lecz, tylko kilka.

Think będzie wystarczający ? Jeżeli nie to gdzie najlepiej zliczać czas broni, która jest aktualnie w dłoni ?
Odpowiedz

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 01.02.2015

jeden lub dwa
 
pobierz czas przy pierwszym wyborze broni w tym evencie do zmiennej, jesli zmieni broń wylicz roznice = zmienna-pobrany_wlasnie_teraz_czas i osiagniesz ile sekund mial bron w lapie
Nie wiem czy Cie to zadowoli bo nie wiem konkretnie co chcesz osiągnąć.

@ nigdy tego nie robiłem i nie bawiłem się możliwościami tego eventu, tylko z poradnika wrzuciłem go do swojego diablo, ale póki co innych pomysłów widzę nie ma, to warto spróbować. Chociaż zastanawiam się, czy w sumie zadziała, zmieniając z broni, która ma tą samą prędkość co ta, na którą zmieniasz. Teraz mi się przypomniało :X
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 01.02.2015

Nie lepiej wykorzystać do tego Ham_Item_Deploy,  które wykona się tylko raz przy wyciągnięciu broni, i najzwyczajniej pobierzemy aktualny czas i przy wyciągnięciu kolejnej broni znowu pobierzemy czas i odejmiemy te dwie wartości od siebie?

 


Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 01.02.2015 18:09
Odpowiedz

  • +
  • -
Petpat - zdjęcie Petpat 01.02.2015

Dzięki, może są jeszcze inne propozycje ? : )

Wracając ogieR, do tematu, eventy te kiedy się wykonują? Wtedy gdy broń się przemienia z x na y ? Czy Cały czas się sprawdza ?, Bo jeżeli tylko raz się wykonuje przy przemianie, to co się stanie jeżeli bronie zostaną dodane (nie przemieniona z x na y) Wtedy trzeba byłoby specjalnie przemieniać broń z x na y i z y na x ?

Mam nadzieję ,że zrozumiale to napisałem.


@Wielkie_Jol

Ham_Item_Deploy wykonuje się tylko wtedy gdy broń się przemieni, i trzeba byłoby przemieniać tak jak napisałem na górze , już raz testowałem ten event.
Użytkownik Petpat edytował ten post 01.02.2015 18:16
Odpowiedz

  • +
  • -
psilocybe - zdjęcie psilocybe 01.02.2015

PreThink to chyba nie jest najlepszy pomysł :)

 

Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Droso - zdjęcie Droso 02.02.2015

 

Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.

Który wykonuje się za każdym strzałem, przyblizeniem i także przy zmianie broni? xD

IMO ham_itemdeploy, albo tworzysz taska o fladze "b" co 1.0, jak gracz ma daną broń to mu dodajesz sekundę i już. (najlepiej zrobić jednego 'globalnego taska + pętla)

Odpowiedz

  • +
  • -
Petpat - zdjęcie Petpat 02.02.2015

Dzięki, wykorzystam sposób Droso, z tym taskiem, dzięki :)
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 03.02.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany