[ROZWIĄZANE] Łączna ilość zabić Teamu
Best Answer radim 31.01.2015 21:36
#include <amxmodx> #include <amxmisc> enum TEAM { TEAM_CT, TEAM_T } new kills[ TEAM ] public plugin_init( ) register_plugin( "Licznik Fragow", "1.0", "radim" ) public client_connect( id ) set_task(3.0, "ShowScore", id, .flags = "b"); public client_death( killer, victim, wpnindex, hitplace, TK ) { if( !is_user_connected( killer ) || killer == victim || killer == 0 ) return; switch( get_user_team( killer ) ) { case 1: kills[ TEAM_T ]++ case 2: kills[ TEAM_CT ]++ } } public ShowScore( id ) { set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 2.0) show_hudmessage( id, "Wynik^nTT: %d | CT: %d", kills[ TEAM_T ], kills[ TEAM_CT ] ) }
Sprawdź, na szybko pisane.
Go to the full post
Gromek98
31.01.2015
Cześć!
Czy mógłby mi ktoś napisać plugin który będzie pokazywał w HUD łączną ilość zabić przez Team.
Ma to wyglądać tak:
TT: Ilość zabić
CT: Ilość zabić
Plugin przeznaczony na serwer DeathMatch. Z góry dziękuję.
Wielkie Jol
31.01.2015
Co w momencie gdy gracz opuści rozgrywkę? Łączna ilość zabić pozostaje, czy ma zostać odjęta o fragi gracza? No bo chyba przy przechodzeniu do przeciwnej drużyny nie przekazujemy fragów przeciwnikom?
Gromek98
31.01.2015
Jeżeli gracz wyjdzie wynik ma zostać nic odejmować
Jeżeli przejdzie do przeciwnej drużyny to też nie odejmuje
Edited by Gromek98, 31.01.2015 19:04.
NiczegoWinien
31.01.2015
Nie musi to pobierać z fragow graczy tylko przykładowo fragi[0]++ w public death dla tt a dla ct to samo tylko fragi[1]++
Oczywiście z warunkiem get_user_team(attacker)
Edited by NiczegoWinien, 31.01.2015 19:12.
Oczywiście z warunkiem get_user_team(attacker)
Edited by NiczegoWinien, 31.01.2015 19:12.
Best Answer
radim
31.01.2015
#include <amxmodx> #include <amxmisc> enum TEAM { TEAM_CT, TEAM_T } new kills[ TEAM ] public plugin_init( ) register_plugin( "Licznik Fragow", "1.0", "radim" ) public client_connect( id ) set_task(3.0, "ShowScore", id, .flags = "b"); public client_death( killer, victim, wpnindex, hitplace, TK ) { if( !is_user_connected( killer ) || killer == victim || killer == 0 ) return; switch( get_user_team( killer ) ) { case 1: kills[ TEAM_T ]++ case 2: kills[ TEAM_CT ]++ } } public ShowScore( id ) { set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 2.0) show_hudmessage( id, "Wynik^nTT: %d | CT: %d", kills[ TEAM_T ], kills[ TEAM_CT ] ) }
Sprawdź, na szybko pisane.
radim
31.01.2015
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL