public ColorMenu(id) { new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle") menu_additem(sub, "Czerwony") menu_additem(sub, "Niebieski") menu_additem(sub, "Bialy") menu_additem(sub, "Zielony") menu_additem(sub, "Zolty") menu_additem(sub, "Rozowy") menu_additem(sub, "Blekitny") menu_additem(sub, "Usun kolor") menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz") menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, sub) return PLUGIN_HANDLED } public ColorMenu_Handle(id, sub, item) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) { switch(item) { case 0: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick) ColorMenu(id) } case 1: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick) ColorMenu(id) } case 2: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick) ColorMenu(id) } case 3: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick) ColorMenu(id) } case 4: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick) ColorMenu(id) } case 5: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick) ColorMenu(id) } case 6: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick) ColorMenu(id) } case 7: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick) ColorMenu(id) } case 9: return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Oznaczenie gracza kolorem - zrobienie pluginu z kodu
Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol , 31.01.2015 09:42
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /daj_kolor", "ColorMenu"); } public ColorMenu(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle") menu_additem(sub, "Czerwony") menu_additem(sub, "Niebieski") menu_additem(sub, "Bialy") menu_additem(sub, "Zielony") menu_additem(sub, "Zolty") menu_additem(sub, "Rozowy") menu_additem(sub, "Blekitny") menu_additem(sub, "Usun kolor") menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz") menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, sub) return PLUGIN_HANDLED } public ColorMenu_Handle(id, sub, item) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) { new kogo[33]; new body; new nick[64]; switch(item) { case 0: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick) ColorMenu(id) } case 1: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick) ColorMenu(id) } case 2: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick) ColorMenu(id) } case 3: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick) ColorMenu(id) } case 4: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick) ColorMenu(id) } case 5: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick) ColorMenu(id) } case 6: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick) ColorMenu(id) } case 7: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick) ColorMenu(id) } case 9: return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }
Ludzie szanujmy się, nie wrzucajmy kodu który ma 350 linijek, w tym 200 spacji, następnym razem użyj czegoś takiego: http://textmechanic....mpty-Lines.html
Przejdź do postu#1
Napisano 31.01.2015 09:07
Sprzedaje unikatowe zabawy Jailbreak: (Śmingus Dyngus, Wojna na śnieżki, Zbijak, Plazma Day, KillDay (przerobiony) oraz ChuckNorris Style).. oraz całą paczkę wraz z zabawami oraz unikatowymi pluginami oraz przerobionym silnikiem (więcej info na PW).
#2
Napisano 31.01.2015 09:22
Dodaj biblioteki, funkcję plugins_init() oraz wywołaj funkcję public ColorMenu(id) po wpisaniu przez gracza odpowiedniej komendy.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#3
Napisano 31.01.2015 09:29
Dodaj biblioteki, funkcję plugins_init() oraz wywołaj funkcję public ColorMenu(id) po wpisaniu przez gracza odpowiedniej komendy.
Nie za bardzo wiem, które biblioteki mam dodać oraz nie wiem jak wywołać funkcję public ColorMenu(id)
Sprzedaje unikatowe zabawy Jailbreak: (Śmingus Dyngus, Wojna na śnieżki, Zbijak, Plazma Day, KillDay (przerobiony) oraz ChuckNorris Style).. oraz całą paczkę wraz z zabawami oraz unikatowymi pluginami oraz przerobionym silnikiem (więcej info na PW).
#4
Napisano 31.01.2015 09:42 Najlepsza odpowiedź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /daj_kolor", "ColorMenu"); } public ColorMenu(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle") menu_additem(sub, "Czerwony") menu_additem(sub, "Niebieski") menu_additem(sub, "Bialy") menu_additem(sub, "Zielony") menu_additem(sub, "Zolty") menu_additem(sub, "Rozowy") menu_additem(sub, "Blekitny") menu_additem(sub, "Usun kolor") menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz") menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, sub) return PLUGIN_HANDLED } public ColorMenu_Handle(id, sub, item) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) { new kogo[33]; new body; new nick[64]; switch(item) { case 0: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick) ColorMenu(id) } case 1: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick) ColorMenu(id) } case 2: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick) ColorMenu(id) } case 3: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick) ColorMenu(id) } case 4: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick) ColorMenu(id) } case 5: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick) ColorMenu(id) } case 6: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick) ColorMenu(id) } case 7: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick) ColorMenu(id) } case 9: return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }
Ludzie szanujmy się, nie wrzucajmy kodu który ma 350 linijek, w tym 200 spacji, następnym razem użyj czegoś takiego: http://textmechanic....mpty-Lines.html
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#5
Napisano 31.01.2015 10:14
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /daj_kolor", "ColorMenu"); } public ColorMenu(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle") menu_additem(sub, "Czerwony") menu_additem(sub, "Niebieski") menu_additem(sub, "Bialy") menu_additem(sub, "Zielony") menu_additem(sub, "Zolty") menu_additem(sub, "Rozowy") menu_additem(sub, "Blekitny") menu_additem(sub, "Usun kolor") menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz") menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, sub) return PLUGIN_HANDLED } public ColorMenu_Handle(id, sub, item) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) { new kogo[33]; new body; new nick[64]; switch(item) { case 0: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick) ColorMenu(id) } case 1: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick) ColorMenu(id) } case 2: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick) ColorMenu(id) } case 3: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick) ColorMenu(id) } case 4: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick) ColorMenu(id) } case 5: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick) ColorMenu(id) } case 6: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick) ColorMenu(id) } case 7: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick) ColorMenu(id) } case 9: return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }Ludzie szanujmy się, nie wrzucajmy kodu który ma 350 linijek, w tym 200 spacji, następnym razem użyj czegoś takiego: http://textmechanic....mpty-Lines.html
dziękuje a mógłbyś jeszcze zrobić żeby tylko prowadzący mógł używać tej komendy?
Sprzedaje unikatowe zabawy Jailbreak: (Śmingus Dyngus, Wojna na śnieżki, Zbijak, Plazma Day, KillDay (przerobiony) oraz ChuckNorris Style).. oraz całą paczkę wraz z zabawami oraz unikatowymi pluginami oraz przerobionym silnikiem (więcej info na PW).
#6
Napisano 31.01.2015 10:17
Dodaj
#include <jailbreak>
Potem w tym miejscu
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
zamień na
if(!is_user_alive(id) || jail_get_prowadzacy() != id) return PLUGIN_HANDLED;
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#7
Napisano 31.01.2015 10:26
Dodaj
#include <jailbreak>Potem w tym miejscu
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;zamień na
if(!is_user_alive(id) || jail_get_prowadzacy() != id) return PLUGIN_HANDLED;
Dziękuje Ci serdecznie Można zamknąć.
Sprzedaje unikatowe zabawy Jailbreak: (Śmingus Dyngus, Wojna na śnieżki, Zbijak, Plazma Day, KillDay (przerobiony) oraz ChuckNorris Style).. oraz całą paczkę wraz z zabawami oraz unikatowymi pluginami oraz przerobionym silnikiem (więcej info na PW).
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych