Prośba o klasę Bolek
Voltix
28.01.2015
Cześć zrobi mi ktoś klasę Bolek na serwer cod mod 40 k lvl ?
Nazwa: Bolek (SuperPremium)
Bronie: M4A1, Deagle
Inteligencja: 100
Zdrowie: 200
Wytrzymałość: 150
Kondycja: 150
Opis: Klasa posiada 3 skoki, jest niewidzialna na nożu 10/255, posiada M4A1 oraz 1/4 z niej
Jak w nazwie klasa jest superpremium na flagę "o" czyli ADMIN_LEVEL_C
Proszę o jak najszybsze zrobienie tej klasy
Użytkownik Voltix edytował ten post 28.01.2015 19:50
diverNw
28.01.2015
Proszę wystarczy skomplikować ;D
P.S Zapomniałem dodać premium nowy kod
P.S Zapomniałem dodać premium nowy kod
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Bolek(SuperPremium)"; new const opis[] = " Klasa posiada 3 skoki, jest niewidzialna na nożu 10/255, posiada M4A1 oraz 1/4 z niej"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 200; new const kondycja = 150; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 150; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[Bolek(SuperPremium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Użytkownik radim edytował ten post 28.01.2015 21:00