Witam potrzebuje zmienić warunek w pluginie do przenikania aby zamiast działać na początku rundy ma działać co respawn
jest mi ktoś w stanie wyjaśnić ja to zmodyfikować ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol , 27.01.2015 20:30
Spróbuj o tak o
public Fw_PlayerSpawnPost(id) { if ( get_pcvar_num ( pcv_antiblock ) ){ set_notsolid(id); set_task(get_pcvar_float ( pcv_antiblock_time ), "task_sc_wait", id); } return PLUGIN_CONTINUE }Przejdź do postu
Napisano 27.01.2015 14:24
Witam potrzebuje zmienić warunek w pluginie do przenikania aby zamiast działać na początku rundy ma działać co respawn
jest mi ktoś w stanie wyjaśnić ja to zmodyfikować ?
Napisano 27.01.2015 15:11
Event spawnu gracza -> sprawdzasz czy żyje -> set_solid ( id ) -> task -> set_notsolid ( id )
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 27.01.2015 17:56
Event spawnu gracza -> sprawdzasz czy żyje -> set_solid ( id ) -> task -> set_notsolid ( id )
Jestem w tych sprawach zielony lecz udało mi się z dokumentacji zrobić coś takiego
#include <hamsandwich>
public plugin_init ( ) { register_plugin ( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR ) register_forward ( FM_StartFrame, "fm_startframe" ) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fw_PlayerSpawnPost", 1) pcv_antiblock = register_cvar ( "mindtrek_antiblock", "1" ) pcv_antiblock_time = register_cvar ( "mindtrek_antiblock_time", "5" ) }
public Fw_PlayerSpawnPost(id) { if ( task_exists ( SC_TASKID ) ) remove_task ( SC_TASKID ) if ( get_pcvar_num ( pcv_antiblock ) ) g_antiblock = true set_task ( get_pcvar_float ( pcv_antiblock_time ), "task_sc_end", SC_TASKID ) return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownik MaxioR edytował ten post 27.01.2015 17:58
Napisano 27.01.2015 18:36
Nie ustawiaj zmiennej g_antiblock bo to będzie dla wszystkich graczy wtedy przy każdym zrespieniu się gracza, tak jak napisałem wyżej operuj tymi dwiema funkcjami set_solid ( id ) / set_notsolid ( id )
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 27.01.2015 18:36
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 27.01.2015 19:05
Nie ustawiaj zmiennej g_antiblock bo to będzie dla wszystkich graczy wtedy przy każdym zrespieniu się gracza, tak jak napisałem wyżej operuj tymi dwiema funkcjami set_solid ( id ) / set_notsolid ( id )
Tak jak pisałem moja wiedza na ten temat jest bardzo nikła dotychczas byłem w stanie "lekko edytować" kod więc moje pytanie brzmi czy jesteś w stanie pokazać mi fragment kodu gdzie będzie zastosowane
Event spawnu gracza -> sprawdzasz czy żyje -> set_solid ( id ) -> task -> set_notsolid ( id )
szukam informacji na zastosowanie set_solid lecz nic nie znalazłem byłbym wdzięczny
Napisano 27.01.2015 20:30 Najlepsza odpowiedź
Spróbuj o tak o
public Fw_PlayerSpawnPost(id) { if ( get_pcvar_num ( pcv_antiblock ) ){ set_notsolid(id); set_task(get_pcvar_float ( pcv_antiblock_time ), "task_sc_wait", id); } return PLUGIN_CONTINUE }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 28.01.2015 14:53
Dziekie wielkie za pokazania jak to można wykorzystać oczywiście wszystko działa
Napisano 29.01.2015 23:33
Dziekie wielkie za pokazania jak to można wykorzystać oczywiście wszystko działa
Zapomniałem o bardzo ważnej rzeczy w tym poście, sprawdź czy gracz jest żywy!
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych