←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Poruszanie sie klasy

Zablokowany

  • +
  • -
wickedmaks - zdjęcie wickedmaks 22.01.2015

Witam. Jak dodac do klasy poruszanie sie w ilus tam procentach bazowego? Np. klasa ma 90% poruszania sie. Nie chodzi mi o dodanie punktow domyslnie w kondycje tylko zmiane chodu.

Odpowiedz

  • +
  • -
KarlikAśki - zdjęcie KarlikAśki 23.01.2015

co się orientuje komenda do konsoli
cl_forwardspeed 1000

1000 oznacza prędkość,a jeśli chodzi ci do klasy to wejdz tu : amxx.pl/109467/predkosc gracza wpisz to w google ti masz napisane jak dodać to di klasy.
Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 23.01.2015

set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.9)

Gracz bedzie sie poruszla o 90% szybciej.

Odpowiedz

  • +
  • -
wickedmaks - zdjęcie wickedmaks 24.01.2015

Ok, a jak dać np 95% bazowego poruszania sie?

Odpowiedz

  • +
  • -
psilocybe - zdjęcie psilocybe 24.01.2015

set_user_maxspeed( id, get_user_maxspeed(id) *0.95 )

??

Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 24.01.2015

Tak jak wyżej. Wystarczy pomyśleć. Matematyka
Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 24.01.2015 11:34
Odpowiedz

  • +
  • -
wickedmaks - zdjęcie wickedmaks 24.01.2015

Fakt, dziekuje za pomoc, a jeszcze jedno.

 

Jak dodac do klasy HP? Np. klasa ma miec 130 bazowego.


Użytkownik wickedmaks edytował ten post 24.01.2015 14:54
Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 24.01.2015

W sma klasy masz bodajże zdrowie_klasy i obok wartość
Odpowiedz

  • +
  • -
wickedmaks - zdjęcie wickedmaks 24.01.2015

Poradzilem sobie, ale  HP, 1/1 z kosy, SPEED, nie dziala, mozecie zerknac?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM).";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool: ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.4);
	
	set_user_health(id, 130);
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id));
	
	set_user_health(id, 100);
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik wickedmaks edytował ten post 24.01.2015 15:25
Odpowiedz

  • +
  • -
wickedmaks - zdjęcie wickedmaks 24.01.2015

Zmienilem kod, ale i tak nie dziala HP i szybkosc.

* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = true;
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.4);
	set_user_health(id, 130)
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = false;
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id));
	set_user_health(id, 100)
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 24.01.2015

No bo trzeba złapać ham' em resetspeed, ktoś tu opisywał to na forum. Beniowski chyba :
Odpowiedz

  • +
  • -
wickedmaks - zdjęcie wickedmaks 24.01.2015

No to duzo mi pomogles, ktos wie jak to zrobić?

Odpowiedz

  • +
  • -
wickedmaks - zdjęcie wickedmaks 24.01.2015

Do zamkniecia.

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 24.01.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany