Pobranie id gracza na którego patrzę jak n...
MAGNET
20.01.2015
Siemanko
Krótkie pytanie - jak pobrać id gracza, kiedy nie żyję, bądź jestem na spect i patrzę na daną osobę? Szukam odpowiednika tego w SM:
entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
MAGNET
20.01.2015
Super, wielkie dzięki. Nie zamykajcie jeszcze tematu. Jak się skończy mecz w ręczną pokombinuję i powiem która dokładnie funckja za to odpowiada. Stawiam na:
iTarget = GetEntPropEnt(i, Prop_Send, "m_hObserverTarget");
Droso
03.02.2015
Super, wielkie dzięki. Nie zamykajcie jeszcze tematu. Jak się skończy mecz w ręczną pokombinuję i powiem która dokładnie funckja za to odpowiada. Stawiam na:
iTarget = GetEntPropEnt(i, Prop_Send, "m_hObserverTarget");
i jak? Chętnie się dowiem, a i spytam nad czym pracujesz
MAGNET
03.02.2015
Na śmierć zapomniałem o tej funkcji . Postaram się to dzisiaj sprawdzić. Patrz PW
Linux'
03.02.2015
Na śmierć zapomniałem o tej funkcji . Postaram się to dzisiaj sprawdzić. Patrz PW
Ja juz to sprawdzilem . Dzialac dziala ale sa errory. Uzyj
GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode");
mastah7991
03.02.2015
new iSpecMode = GetEntProp(iClient, Prop_Send, "m_iObserverMode"); if(iSpecMode == 4 || iSpecMode == 5) { new iSpectatedClient = GetEntPropEnt(iClient, Prop_Send, "m_hObserverTarget"); }
Linux'
03.02.2015
new iSpecMode = GetEntProp(iClient, Prop_Send, "m_iObserverMode"); if(iSpecMode == 4 || iSpecMode == 5) { new iSpectatedClient = GetEntPropEnt(iClient, Prop_Send, "m_hObserverTarget"); }
Na co taka petla? Chyba lepiej zrobic tak:
if(!IsPlayerAlive(client)){ new target = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode"); if(!target) return Plugin_Continue; // kod}Petla - Inaczej mowiac mialem na mysli, ze idziesz okrezna droga. Widze niektorzy maja problemy z logicznym mysleniem gdy zbaczamy z amxa/sourcemoda .