Problem z parameter error
ahm137
14.01.2015
L 01/14/2015 - 11:17:22: String formatted incorrectly - parameter 6 (total 5) L 01/14/2015 - 11:17:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "d49_v2.amxx") L 01/14/2015 - 11:17:22: [AMXX] Run time error 25: parameter error L 01/14/2015 - 11:17:22: [AMXX] [0] d49_v2.sma::printInfo (line 368) L 01/14/2015 - 11:17:22: [AMXX] [1] d49_v2.sma::fwFinished (line 415) L 01/14/2015 - 11:17:22: [AMXX] [2] d49_v2.sma::box_start_touch (line 388)if z public printInfo (miejsce błędu)
printInfo(id, const szInfo[], ...){ new printResult = get_pcvar_num(gcvarPrintResult); if(printResult == 0) return; new szMsg[64]; vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szInfo, 3); // LINIA BŁĘDU if(printResult == 1){ show_dhudmessage(id, "%s", szMsg); client_print(id, print_console, "%s", szMsg); } else if(printResult == 2){ ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 %s", gszChatPrefix, szMsg); } }if z public fwFinished (miejsce błędu)
if(!is_user_alive(id)) return; new bool:record=false; new iTime = getRunningTime(id); giLastTime[id] = iTime; gbFinished[id] = true; new szTime[32]; getFormatedTime(iTime, szTime, charsmax(szTime)); set_dhudmessage(42, 43, 255, -1.0, 0.6, 1, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0); printInfo(id, "%L: %s", id, "RUNNING_TIME", szTime); // LINIA BŁĘDU if(giBestTime[id] == 0){ set_dhudmessage(255, 42, 255, -1.0, 0.7, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0); printInfo(id, "%L", id, "RUNNING_FIRST_FINISH"); saveRunnerData(id, iTime); }public box_start_touch (miejsce błędu)
public box_start_touch(box, id, const szClass[]) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(equal(szClass, "fnh")) { gbFinished[id] = true; fwFinished(id); // LINIA BŁĘDU } return PLUGIN_CONTINUE; }Dodam że błąd pojawił się po zmianie wersji silnika z 6027 na 5787.
Prosiłbym o pomoc.
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 14.01.2015 22:51
IntelCom
14.01.2015
Po to są właśnie aktualizowane te pliki, by wyeliminować jak najwięcej błędów wynikających chociażby z samego silnika gry HLDS.
GwynBleidD
14.01.2015
[ code=auto:363 ]printInfo(id, const szInfo[], ...){
Wystarczy zamiast 0 wpisać numer linii od którego ma się zaczynać numeracja, w tym przypadku 363. Czytelność znacznie poprawia i umożliwia innym odniesienie się do sąsiadujących linii w łatwy sposób. Proszę na przyszłość używać.
Co do błędu, podaj z pliku lang frazę RUNNING_TIME.
ahm137
15.01.2015
To zapytam się Ciebie.Skoro problem nie występował na nowszych binarkach to dlaczego przerzuciłeś się na stare?
Po to są właśnie aktualizowane te pliki, by wyeliminować jak najwięcej błędów wynikających chociażby z samego silnika gry HLDS.
Ponieważ na binarkach z ery SteamCMD orpheu nie trybi tak jak powinno (głównie mam na myśli struktury AirAccelerate).
Edytowałem Twój post i wstawiłem numery linii, dla 1 bloku kodu wygląda to tak:
[ code=auto:363 ]printInfo(id, const szInfo[], ...){
Wystarczy zamiast 0 wpisać numer linii od którego ma się zaczynać numeracja, w tym przypadku 363. Czytelność znacznie poprawia i umożliwia innym odniesienie się do sąsiadujących linii w łatwy sposób. Proszę na przyszłość używać.
Co do błędu, podaj z pliku lang frazę RUNNING_TIME.
RUNNING_TIME = Your time
Użytkownik ahm137 edytował ten post 15.01.2015 06:59