Emit_sound dla danego teamu.
ExTaza?!
13.01.2015
Witam!
Czy da się w jakiś prosty sposób zrobić,aby dźwięk emitowany przez emit_sound był słyszalny tylko dla danego teamu?
grankee
13.01.2015
Tak.
Zadajesz bardzo proste pytanie, dostajesz bardzo prostą odpowiedź. Nie żebyś mógł od razu opisać o co chodzi, który team, jakiś kod w którym chcesz to zastosować...
Edited by grankee, 13.01.2015 20:25.
ExTaza?!
13.01.2015
Co ma piernik do wiatraka?
http://amxx.pl/dokum...f143/emit_sound
masz z tego kod:
emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/cos.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
I to ma emitować dla danej drużyny. Ciężko wytężyć umysł?
wiwi249
13.01.2015
Ciężko wytężyć umysł?
Spróbuj najpierw sam wytężyć umysł i zrozumieć o co mu chodziło. Zadajesz pytanie czy się da, to Ci odpowiedział że się da i tyle.
ExTaza?!
13.01.2015
No raczej chcę w odpowiedzi usłyszeć w jaki sposób, tak? Forum chyba nie jest teleturniejem 1 z 10, gdzie odpowiedzi są krótkie.
Nie mam pojęcia jak to wykonać, dlatego napisałem ten temat i chcę uzyskać odpowiedź.
sebul
14.01.2015
Skoro nie wiesz i chcesz uzyskać pomocy, to może byś tak łaskawie opisał dokładniej co chcesz osiągnąć? Co to za dźwięk? Kiedy się wywołuje? A nie tylko "czy da się". Oczekujesz, że ktoś wykona za Ciebie całą robotę, to chociaż zrób wszystko, żeby ktoś taki w ogóle się znalazł i szybciej/chętniej to zrobił...
ExTaza?!
14.01.2015
Podałem przykład emit sound. Więc co jeszcze podać?
Na co Ci wiedziec kiedy ma się wywoływać? Po prostu pragnę uzyskać od was pomoc z przykładem jak EMIT SOUND wywołać dla danego teamu.
ogieR8
14.01.2015
if(cs_get_user_team(id) == DRUZYNA) emit_sound(id , CHAN_VOICE , "sciezka/nazwa.wav" , 1.0 , ATTN_NORM , 0 , PITCH_NORM);
Nie testowałem, ale najprostszy sposób, jaki mi wpadł do głowy
DRUZYNA:
CS_TEAM_T
CS_TEAM_CT
grankee
14.01.2015
Oczekujesz, że ktoś wykona za Ciebie całą robotę,
i jeszcze wytęży umysł...
I to ma emitować dla danej drużyny. Ciężko wytężyć umysł?
Po pierwsze naucz się, że jak o coś prosisz to jesteś grzeczny i współpracujesz, to nie my przychodzimy z prośbą, żeby Ci pomóc. Po drugie poczytaj trochę tematy na tym czy innym forum, 4/5 przypadków najpierw pada pytanie "czy się da", następnie "jak to zrobić" a na koniec jakby było mało "jak to zastosować w moim kodzie/pluginie". Myślę, że nie tylko mi szkoda czasu na trzykrotne pomaganie w tym samym, a wystarczy, żeby autor od początku napisał wszystko o przyszłym zastosowaniu tego. Ponadto zależnie od przeznaczenia często gęsto wybiera się różne rozwiązania.
ExTaza?!
14.01.2015
if(cs_get_user_team(id) == DRUZYNA) emit_sound(id , CHAN_VOICE , "sciezka/nazwa.wav" , 1.0 , ATTN_NORM , 0 , PITCH_NORM);Nie testowałem, ale najprostszy sposób, jaki mi wpadł do głowy
DRUZYNA:
CS_TEAM_T
CS_TEAM_CT
To wykonuje dany team A emit sound i tak jest słyszalny przez wszystkich. Ja nie prosiłem,abyście powiedzieli mi, w jaki sposób emitować ma dany team, bo takie rzeczy to ja wiem, tylko żeby dany team słyszał ten emit sound. I zapewne grankee również zrozumiał, że chodzi oto, w czym mi kolega wyżej "pomógł". Minusujcie mnie do zera, skoro nie potraficie mi pomóc. Przyjemność może wam to wielką sprawii. Zamiast wypisywać referaty, na temat tego jak wyglądają tematy w sprawie pomocy, to określ się, skoro wiesz jak mi pomóc. Pomożesz mi czy nie?
Myślę, że nie tylko mi szkoda czasu na trzykrotne pomaganie w tym samym, a wystarczy, żeby autor od początku napisał wszystko o przyszłym zastosowaniu tego. Ponadto zależnie od przeznaczenia często gęsto wybiera się różne rozwiązania.
Zanim założyłem ten temat przeglądałem wszystkie tematy na amxx z Emit Sound, tak samo na allied i nigdzie nie było rozwiązania mojego problemu. Masz podany przykład w dokumentacji i ten oto emitowany dźwięk ma słyszeć dany team.
zy da się w jakiś prosty sposób zrobić,aby dźwięk emitowany przez emit_sound był słyszalny tylko dla danego teamu?
Edited by ExTaza?!, 14.01.2015 12:47.
psilocybe
14.01.2015
Dziwny zbieg okoliczności że akurat siedzę od godziny nad podobnym problemem choć o wiele bardziej złożonym. To o co pytasz myślę że jest proste.
Rozwiązanie to <fakemeta> i register_forward
register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");
public fw_emitsound(entity,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch) { if(equali(sample,"player/sprayer.wav") && get_user_team(entity) == 1) { return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
Terro nie będzie mogło emitować dźwięku spray'a.
Numery teamów znajdziesz w dokumentacji: get_user_team
Mogłem coś pominąć, jak nie działa, to napisz co chcesz dokładnie osiągnąć.
Edited by psilocybe, 14.01.2015 13:12.
GwynBleidD
14.01.2015
Minusujcie mnie do zera, skoro nie potraficie mi pomóc. Przyjemność może wam to wielką sprawii. Zamiast wypisywać referaty, na temat tego jak wyglądają tematy w sprawie pomocy, to określ się, skoro wiesz jak mi pomóc. Pomożesz mi czy nie?
Zmień trochę podejście, bo podchodzisz do tego zbyt roszczeniowo. Pamiętaj, że nikt tutaj nie dostaje niczego za pomoc innym, każdy robi to z własnej woli i każdy, w tym ja, ma dowolność wyboru komu pomoże, a komu nie. Jeśli ktoś się do mnie odnosi grzecznie i z szacunkiem to chętnie pomogę, jeśli dosłownie żąda ode mnie pomocy, ma pretensje do tego w jaki sposób i w jakim stopniu pomagam to taką osobę po prostu olewam, niech kto inny (o ile ktokolwiek) się męczy.
Każda osoba wymaga pomocy w innym stopniu. Jeden chce prawie gotowe rozwiązanie, drugi ma problem jak rozwiązanie połączyć z tym, co już ma, trzeci zadowoli się drobną wskazówką, która nakieruje na właściwy tok rozumowania, czwarty się po prostu spyta czy takie coś jest możliwe, by nie poddawać się i nadal przekopywać internet w poszukiwaniu właściwego rozwiązania, bo gdzieś tam ono jest. A piąty napisze temat tylko po to, żeby za 10 minut odpisać "już sobie poradziłem".
Jeśli nie sprecyzujesz dokładnie czego wymagasz to później się nie dziw, że dostajesz coś zupełnie innego.
Jeśli dobrze zrozumiałem autora to nie chodzi o to kto może emitować dźwięk, ale o to kto może go usłyszeć. Przykład: dźwięk spraya może usłyszeć wyłącznie ta sama drużyna.Terro nie będzie mogło emitować dźwięku spray'a.
SVC_SPAWNSTATICSOUND może przypadkiem tutaj pomóc. Nie wiem jak dokładnie działa, ale wygląda na to, że można go przesłać do dowolnego gracza z dowolnego źródła. Być może nawet zwyły emit_sound na jego podstawie działa.
ExTaza?!
15.01.2015
Jeśli dobrze zrozumiałem autora to nie chodzi o to kto może emitować dźwięk, ale o to kto może go usłyszeć.
No przecież to napisałem w 1 swoim poście. Znalazłem tutaj plugin, który daje inny dźwięk po rzuceniu granata, lecz wtedy słyszy nawet przeciwnik, który jest w znacznej odległości od gracza, który emituje dźwięk.
ExTaza?!
15.01.2015
Zresztą, dział nazywa się "Pytania",a dopierdalacie się dlatego, że zadaje pytanie. No ludzie...