←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Emit_sound dla danego teamu.

Locked

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 13.01.2015

Witam!

Czy da się w jakiś prosty sposób zrobić,aby dźwięk emitowany przez emit_sound był słyszalny tylko dla danego teamu?

Quote

  • +
  • -
grankee's Photo grankee 13.01.2015

Tak.

Zadajesz bardzo proste pytanie, dostajesz bardzo prostą odpowiedź. Nie żebyś mógł od razu opisać o co chodzi, który team, jakiś kod w którym chcesz to zastosować...


Edited by grankee, 13.01.2015 20:25.
Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 13.01.2015

Co ma piernik do wiatraka?

 

http://amxx.pl/dokum...f143/emit_sound

 

masz z tego kod:

emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/cos.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

I to ma emitować dla danej drużyny. Ciężko wytężyć umysł?

Quote

  • +
  • -
wiwi249's Photo wiwi249 13.01.2015

Ciężko wytężyć umysł?

 
Spróbuj najpierw sam wytężyć umysł i zrozumieć o co mu chodziło. Zadajesz pytanie czy się da, to Ci odpowiedział że się da i tyle.

Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 13.01.2015

No raczej chcę w odpowiedzi usłyszeć w jaki sposób, tak? Forum chyba nie jest teleturniejem 1 z 10, gdzie odpowiedzi są krótkie.

Nie mam pojęcia jak to wykonać, dlatego napisałem ten temat i chcę uzyskać odpowiedź.

Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 14.01.2015

Skoro nie wiesz i chcesz uzyskać pomocy, to może byś tak łaskawie opisał dokładniej co chcesz osiągnąć? Co to za dźwięk? Kiedy się wywołuje? A nie tylko "czy da się". Oczekujesz, że ktoś wykona za Ciebie całą robotę, to chociaż zrób wszystko, żeby ktoś taki w ogóle się znalazł i szybciej/chętniej to zrobił...

Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 14.01.2015

Podałem przykład emit sound. Więc co jeszcze podać?

Na co Ci wiedziec kiedy ma się wywoływać? Po prostu pragnę uzyskać od was pomoc z przykładem jak EMIT SOUND wywołać dla danego teamu.

Quote

  • +
  • -
ogieR8's Photo ogieR8 14.01.2015

if(cs_get_user_team(id) == DRUZYNA) emit_sound(id , CHAN_VOICE , "sciezka/nazwa.wav" , 1.0 , ATTN_NORM , 0 , PITCH_NORM);

Nie testowałem, ale najprostszy sposób, jaki mi wpadł do głowy ;)

 

DRUZYNA:

CS_TEAM_T

CS_TEAM_CT

Quote

  • +
  • -
grankee's Photo grankee 14.01.2015


Oczekujesz, że ktoś wykona za Ciebie całą robotę,

i jeszcze wytęży umysł...


I to ma emitować dla danej drużyny. Ciężko wytężyć umysł?

Po pierwsze naucz się, że jak o coś prosisz to jesteś grzeczny i współpracujesz, to nie my przychodzimy z prośbą, żeby Ci pomóc. Po drugie poczytaj trochę tematy na tym czy innym forum, 4/5 przypadków najpierw pada pytanie "czy się da", następnie "jak to zrobić" a na koniec jakby było mało "jak to zastosować w moim kodzie/pluginie". Myślę, że nie tylko mi szkoda czasu na trzykrotne pomaganie w tym samym, a wystarczy, żeby autor od początku napisał wszystko o przyszłym zastosowaniu tego. Ponadto zależnie od przeznaczenia często gęsto wybiera się różne rozwiązania.

Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 14.01.2015

if(cs_get_user_team(id) == DRUZYNA) emit_sound(id , CHAN_VOICE , "sciezka/nazwa.wav" , 1.0 , ATTN_NORM , 0 , PITCH_NORM);

Nie testowałem, ale najprostszy sposób, jaki mi wpadł do głowy ;)

 

DRUZYNA:

CS_TEAM_T

CS_TEAM_CT

 

 

 

To wykonuje dany team -_- A emit sound i tak jest słyszalny przez wszystkich. Ja nie prosiłem,abyście powiedzieli mi, w jaki sposób emitować ma dany team, bo takie rzeczy to ja wiem, tylko żeby dany team słyszał ten emit sound. I zapewne grankee również zrozumiał, że chodzi oto, w czym mi kolega wyżej "pomógł". Minusujcie mnie do zera, skoro nie potraficie mi pomóc. Przyjemność może wam to wielką sprawii. Zamiast wypisywać referaty, na temat tego jak wyglądają tematy w sprawie pomocy, to określ się, skoro wiesz jak mi pomóc. Pomożesz mi czy nie?

 

 

 


Myślę, że nie tylko mi szkoda czasu na trzykrotne pomaganie w tym samym, a wystarczy, żeby autor od początku napisał wszystko o przyszłym zastosowaniu tego. Ponadto zależnie od przeznaczenia często gęsto wybiera się różne rozwiązania.

Zanim założyłem ten temat przeglądałem wszystkie tematy na amxx z Emit Sound, tak samo na allied i nigdzie nie było rozwiązania mojego problemu. Masz podany przykład w dokumentacji i ten oto emitowany dźwięk ma słyszeć dany team.

 

 

 


zy da się w jakiś prosty sposób zrobić,aby dźwięk emitowany przez emit_sound był słyszalny tylko dla danego teamu?

 


Edited by ExTaza?!, 14.01.2015 12:47.
Quote

  • +
  • -
psilocybe's Photo psilocybe 14.01.2015

Dziwny zbieg okoliczności że akurat siedzę od godziny nad podobnym problemem choć o wiele bardziej złożonym. To o co pytasz myślę że jest proste.

 

Rozwiązanie to <fakemeta> i register_forward

register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");
public fw_emitsound(entity,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
    if(equali(sample,"player/sprayer.wav") && get_user_team(entity) == 1)
    {
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }

    return FMRES_IGNORED;
}

Terro nie będzie mogło emitować dźwięku spray'a.

 

Numery teamów znajdziesz w dokumentacji: get_user_team

 

Mogłem coś pominąć, jak nie działa, to napisz co chcesz dokładnie osiągnąć.


Edited by psilocybe, 14.01.2015 13:12.
Quote

  • +
  • -
GwynBleidD's Photo GwynBleidD 14.01.2015

Minusujcie mnie do zera, skoro nie potraficie mi pomóc. Przyjemność może wam to wielką sprawii. Zamiast wypisywać referaty, na temat tego jak wyglądają tematy w sprawie pomocy, to określ się, skoro wiesz jak mi pomóc. Pomożesz mi czy nie?


Zmień trochę podejście, bo podchodzisz do tego zbyt roszczeniowo. Pamiętaj, że nikt tutaj nie dostaje niczego za pomoc innym, każdy robi to z własnej woli i każdy, w tym ja, ma dowolność wyboru komu pomoże, a komu nie. Jeśli ktoś się do mnie odnosi grzecznie i z szacunkiem to chętnie pomogę, jeśli dosłownie żąda ode mnie pomocy, ma pretensje do tego w jaki sposób i w jakim stopniu pomagam to taką osobę po prostu olewam, niech kto inny (o ile ktokolwiek) się męczy.

Każda osoba wymaga pomocy w innym stopniu. Jeden chce prawie gotowe rozwiązanie, drugi ma problem jak rozwiązanie połączyć z tym, co już ma, trzeci zadowoli się drobną wskazówką, która nakieruje na właściwy tok rozumowania, czwarty się po prostu spyta czy takie coś jest możliwe, by nie poddawać się i nadal przekopywać internet w poszukiwaniu właściwego rozwiązania, bo gdzieś tam ono jest. A piąty napisze temat tylko po to, żeby za 10 minut odpisać "już sobie poradziłem".

Jeśli nie sprecyzujesz dokładnie czego wymagasz to później się nie dziw, że dostajesz coś zupełnie innego.

Terro nie będzie mogło emitować dźwięku spray'a.

Jeśli dobrze zrozumiałem autora to nie chodzi o to kto może emitować dźwięk, ale o to kto może go usłyszeć. Przykład: dźwięk spraya może usłyszeć wyłącznie ta sama drużyna.

SVC_SPAWNSTATICSOUND może przypadkiem tutaj pomóc. Nie wiem jak dokładnie działa, ale wygląda na to, że można go przesłać do dowolnego gracza z dowolnego źródła. Być może nawet zwyły emit_sound na jego podstawie działa.
Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 15.01.2015


Jeśli dobrze zrozumiałem autora to nie chodzi o to kto może emitować dźwięk, ale o to kto może go usłyszeć.

No przecież to napisałem w 1 swoim poście. Znalazłem tutaj plugin, który daje inny dźwięk po rzuceniu granata, lecz wtedy słyszy nawet przeciwnik, który jest w znacznej odległości od gracza, który emituje dźwięk.

Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 15.01.2015

Zresztą, dział nazywa się "Pytania",a dopierdalacie się dlatego, że zadaje pytanie. No ludzie...

Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 15.01.2015

Chyba nie zrozumiałeś na co została Ci zwrócona uwaga, bo na pewno nie chodzi tutaj o to, że zadajesz pytanie... Temat zamykam, jak ochłoniesz i zmądrzejesz, to napisz nowy temat, ewentualnie poproś innego moda, żeby Ci otworzył ten temat, bo ja tego nie zrobię.
Quote
Locked