Zacznę od tego że matematyka to czarna magia dla mnie
Więc tak, chcę ustawić grawitację graczowi w zależności od tego jaki ma level - problem jest taki że level rośnie a grawitacja ma spadać więc trzeba matematyki
No i mamy tak:
zmienna: knife_kills[] (posiadany level, liczba całkowita)
funkcja: set_user_gravity
Wymyśliłem coś takiego:
new Float:grawi = 1000.0 - knife_kills[id] * 0.001;
Załóżmy że knife_kills[id] to 250, więc 1000-250 * 0.001 powinno dać 0.75
Teraz wystarczy set_user_gravity(id, grawi) ale mi nie zwraca dobrego wyniku powyższe działanie.
Nie potrafię tego rozgryźć, chodzi o to że w fukcnji set_user_gravity nie mogę użyć liczb całkowitych typu 700, 500 tylko zmiennoprzecinkowej.
Więc pytanie brzmi jak to ogarnąć, by w zmiennej Float:grawi otrzymać liczbę x.xx czyli np. 0.75 w przypadku gdy knife_kills = 250