Czy to w ogóle możliwe? Wiem że usuniecie z mapy w chwili jej startu określonego bytu (np func_breakable, func_door itp) jest możlliwe, np plugin boxout, ale czy usunięcie bryły zwykłej, nie bytu żadnego, a nawet nie func_wall jest możliwe? Można się domyśleć, że chodzi o bloki oteksturowane teksturą clip, czyli tą przezroczystą, którą podstawowe mapy są wyklejone dosłownie w każdym najmniejszym fragmencie. Myślałem już dawno dawno temu, jakby było fajnie gdyby można byłoby sobie pośmigać bez niewidzialnych ścian po mapkach. Z góry dzięki za odp, ciekawy jestem ich, chociaż raczej to nie możliwe, bo już bym o tym gdzieś czytał
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Usunięcie z map brył o określonej teksturze
Started By
Ossal
, 10.01.2015 06:32
Best Answer psilocybe , 11.01.2015 04:19
Nie jest to możliwe i koniec. Solid to solid, nic z tym nie zrobisz. Jak napisałeś możesz usuwać tylko func_ ponieważ są one wpisane w plik *.ent danej mapy.
Go to the full post
3 replies to this topic
#4
Posted 11.01.2015 20:21
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users