Nowy przemiot
Vertricus
05.09.2009
A więc chcę zrobić item który po użyciu wytrzeliwuje wiązkę światła i podrzuca gracza do góry i po chwili zmienia mu gravity na takie ze zabije go.
Więc teoretycznie działa ale chciałbym jakoś żeby zabijało nawet jak target uderzy w wodę, więc gdzieś ale nie wiem gdzie muszę walnąć to:
Teraz jak zamienić:
Chciałbym również aby wyświetlało że ktoś zabił kogoś tj. UTIL_KILL ale nie wiem gdzie by to dać aby nie wyświetlało się po czasie a po chwili uderzenia w ziemie.
[ Dodano: 05-09-2009, 14:07 ]
Jeśli ma ktoś inny pomysł to czy pomógł by mi go jakoś zrealizować?
public item_killgrav(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id, 2.0, "Nie masz wystarczajaco mocy aby uzy przedmiotu") return PLUGIN_CONTINUE } new target = Find_Best_Angle(id,1000.0,false) if (!is_valid_ent(target)) { hudmsg(id,2.0,"Obiekt jest poza zasiegiem.") return PLUGIN_CONTINUE } set_task(0.2, "kill_ggrav", target, _, _, "a", 15) client_cmd(target,"+jump") client_cmd(target,"wait") client_cmd(target,"-jump") new Hit[3] get_user_origin(target,Hit) //Create blue beam message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) write_byte(1) //TE_BEAMENTPOINT write_short(id) // start entity write_coord(Hit[0]) write_coord(Hit[1]) write_coord(Hit[2]) write_short(sprite_lgt) write_byte(1) // framestart write_byte(1) // framerate write_byte(1) // life in 0.1's write_byte(20) // width write_byte(20) // noise write_byte(0) // red write_byte(255) // green write_byte(255) // blue write_byte(255) // brightness write_byte(0) // speed message_end() set_task(3.0, "kill_grav", target) set_task(5.0,"pwner",target) used_item[id] = true return PLUGIN_HANDLED } public kill_ggrav(id) { if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, -10.0) } public kill_grav(id) { if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 10.0) } public pwner(id) { if (is_user_alive(id)) client_cmd(id,"kill") }
Więc teoretycznie działa ale chciałbym jakoś żeby zabijało nawet jak target uderzy w wodę, więc gdzieś ale nie wiem gdzie muszę walnąć to:
Wtedy bd mógł wywalić taska pwnerset_pev(target,pev_watertype,1)
Teraz jak zamienić:
Aby gracz po zamianie gravity nie musiał podskoczyć aby wyniosło go do góry.client_cmd(target,"+jump")
client_cmd(target,"wait")
client_cmd(target,"-jump")
Chciałbym również aby wyświetlało że ktoś zabił kogoś tj. UTIL_KILL ale nie wiem gdzie by to dać aby nie wyświetlało się po czasie a po chwili uderzenia w ziemie.
[ Dodano: 05-09-2009, 14:07 ]
Jeśli ma ktoś inny pomysł to czy pomógł by mi go jakoś zrealizować?
Vertricus
05.09.2009
Łatwo powiedzieć ale patrząc na mój kod widać że jeszcze nawet nie raczkuję, tak więc nie za bardzo potrafię zrozumieć jak gracz może być ofiarą itemu?
Może nie tyle co nie rozumie a nie wiem jak postawić taki warunek.
Dodatkową zmienną trzeba? Tak jak wingsach?
Może nie tyle co nie rozumie a nie wiem jak postawić taki warunek.
Dodatkową zmienną trzeba? Tak jak wingsach?