Segmentation fault - pukawka
Mateos 05.01.2015
Witam, co jakiś czas serwer mi pada oraz mapa się zmienia z 15 sekund lub więcej, oczywiście na pukawcę nic nie wyskoczyło, ze to ten błąd, napisałem do supportu i napisali, że to segmentation fault . Gdybym zainstalował nowszego HLDS - 6027+ to by coś zmieniło ?
Hosting to pukawka.pl, na serwerze mam BF4.
ad_manager.amxx ;reklamy w say ;alt_end_round_sounds[old].amxx ;alt_end_round_sounds.amxx ;muzyka na koniec rund ptb.amxx ;wyrownywanie druzyn c4.amxx ;licznik bomby c4 abd.amxx ;pokazuje obrazenia show_ips.amxx ;komenda /ip afkbombtransfer.amxx ;jesli jestes afk to bomba idzie do innego gracza polski_cs.amxx ;polskie napisy na serwie resetscore.amxx ;resetowanie statystyk admin_spec_esp.amxx ;admin wh po smierci vip.amxx ;vip na serwie ;flash.amxx ;pokazuje w say kogo oslpiles kill_assist.amxx ;asysty przy zabiciu spree.amxx ;najlepszy gracz rundy ;Automaticknifeduel.amxx ;po otarciu nozem o sciane wyzywa na pojedynek nozowy (Tylko jak zostana 2 osoby zywe) BF4Mod_Silnik.amxx debug ;Silnik BF4 BF4Mod_Zadania.amxx ;zadania bf4 bs_limiter.amxx ;Bs: B od 5 ct'ow team-semiclip.amxx ;przenikanie przez siebie parachute.amxx ;spadochron lec_do_bomby.amxx ;lec do bomby kurwoo ;bomba_explode_sound.amxx ;muzyka przed wybuchem paki ;runplanting.amxx ;Bieganie podczas podk�adania bomby ;inf_smierc.amxx ;info po smierci ReloadStaff.amxx ;�adowanie adm�w ;ultimate_warmup.amxx ;rozgrzewka Allow_round_finish.amxx ;dokonczenie rundy realnadedrops.amxx ;po smierci wypadaja granaty ;Christmas_C4.amxx ;choinka zamiast c4 ;Czapka.amxx ;czapka mikolaja ;snowNew.amxx ;snieg anty_reklama.amxx ;anty reklama ultimate_sounds.amxx ;soundy po angielsku ;extreme_bancfg.amxx ;fragi_dla_3najlepszych.amxx ;fragi dla 3 najlepszych galileo.amxx ;galileo ;godzina.amxx ;godzina ;houndeye_bomb.amxx ;widac bombe noflood.amxx
Nie ma żadnych error logów.
Użytkownik Mateos edytował ten post 05.01.2015 20:16
BeMM
05.01.2015
Wyłączaj po kolei pluginy i zobaczysz od czego to jest.
Zacznij od niejakiego BF4.
Użytkownik BeMM edytował ten post 05.01.2015 20:30
Mateos 05.01.2015
Tylko, ze to jest dużo roboty, bo serwer różnie pada, czasem pograją godzine, a czasem dłużej, a czas leci.
Jakieś inne propozycje ?
NEQU#
06.01.2015
Plugin na dokończenie rundy? przecież galileo ma to wbudowane. Masz na serwerze voice transcoder ? jeżeli tak to sprawdz czy masz taka wersje dproto 0.9.356. Miałem ten sam problem i okazało się że to transcoder bugował się z powodu innej wersji dproto.
Mateos 06.01.2015
Nie mam Voice transcodera, miałem instalować, ale na razie nie instalowałem.
Wyłącze ten plugin.
Posiadam takie Dproto 0.9.491 - instalowałem z panelu pukawki.
Mateos 07.01.2015
Przy zmianie mapy serwer się crashuje. To są różne mapy, a nie tylko przy jednej.
IntelCom
07.01.2015
Ten problem został już rozwiązany.
http://amxx.pl/topic...on-fault/page-2
http://amxx.pl/topic...entation-fault/
Mateos 07.01.2015
W pierwszym linku :
Już wiem co crashowało jak ktoś wpisał /vips to serwer shutting down
Nie crashuje mi się serwer, gdy ktoś to wpisuje.
Z drugiego linku nic nie zrozumiałem.
he1st
09.01.2015
1. Wyłączaj po kolei pluginy i sprawdź czy to któryś z pluginów crashuje serwer.
2. Jeżeli masz zapis na nVaulti okaże się, że to BF4 crashuje
- usuń wszystkie pliki z amxmodx/data/vault
- odpal serwer wejdź na ftp i sprawdź czy któryś z plików o rozszerzeniu *.Journal nie waży więcej niż 500kB
3. Jeżeli to nie jest żaden z pluginów odpal serwer bez włączonego AMX'a i sprawdź czy scrashuje
ogieR8
10.01.2015
Sugeruje, że ciężko ma to zrobić, ponieważ zapewne jest to serwer publiczny, na którym grają gracze, a każdemu właścicielowi na nich mu zależy. Nie crashuje się to po włączeniu serwera etc. - tylko w różnych (nieznanych nam) momentach. Więc może wyłączyć plugin jeden i czekać nawet cał dzień i zobaczyć, czy crash był.. Metoda tym razem zawodna.
Segmentation Fault
./hlds_run: line 342: 20791 Segmentation fault $HL_CMD
Błąd Segmentation Fault jest następstwem przeciążenia procesu serwera w wyniku konfliktu silnika HLDS ze składnikami serwera lub w wyniku błędu/luki w samym silniku serwera. Składnikiem, który powoduje konflikt najczęściej jest modyfikacja, plugin lub mapa. Innym powodem błędu może być luka lub błąd w silniku HLDS. Do wyłączenia serwera może dojść zarówno w wyniku wystąpienia błędu jak i w przypadku czyjegoś celowego działania, czyli wykorzystania luki do wyłączenia serwera.
Należy pamiętać, że silnik HLDS jak każde oprogramowanie może zawierać błędy. Nie każdy błąd można wykryć i załatać, szczególnie jeżeli nie zachodzi prawidłowość w postaci zmian na serwerze. Błąd Segmentation Fault może się zatem również pojawić bez dokonania zmian np. w wyniku aktualizacji silnika HLDS. Kolejne wersje silnika HLDS mogą łatać poprzednie błędy i luki, ale jednocześnie wprowadzać nowe.
Jeżeli błąd pojawia się po wprowadzeniu na serwer modyfikacji należy cofnąć dokonane zmiany i usunąć z serwera wszystkie te dodatki, które zostały wgrane na serwer tuż przed pojawieniem się problemu. Jeśli nie wiemy, które dodatek może powodować problem należy zwrócić uwagę na okoliczności wyłączania się serwera, np. czy dzieje się to na konkretnej mapie lub przy użyciu konkretnej funkcji na serwerze, wykonaniu konkretnego działania. Może również zastosować analizę pluginówopisaną poniżej.