←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Seria pytań od laika

  • +
  • -
przenow2 - zdjęcie przenow2 05.01.2015

Witajcie, na forum jestem nowy mimo to już jakieś dwa lata temu bawiłem się w serwer tyle że straciłem zapał :/ teraz chciałbym powrócić do amxx'a i wychodzę do was z prośbą, czy pomożecie mi ogarnąć amxx i stworzyć własnego cod'a?

 

A teraz tytułowa seria pytań ;)

 

Skąd wytrzasnąć czystego cod'a ? (zależało by mi na tym aby perki i klasy były w odrębnych folderach i żeby każdy byt (perk lub klasa) miała własny plik, jeżeli to możliwe to żeby lvl'e też były w osobnym pliku)

 

Czym jest silnik/cod ? (Chodzi mi o to żebym wiedział czy zacząć tworzyć od samego silnika czy już przygotowanego cod'a edytować).

 

Czy mogę w pełni polegać na generatorach: klas, perków, xp i vip ? czy raczej samemu pisać ?

 

Dalsza część pytań już niedługo :)


Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 19:06
Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 05.01.2015

1. http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/

 

2. Mi się zdaje że lepiej edytować gotowego dodawać tam różne nowe rzeczy.

 

3. Na generatorze klas możesz tylko musisz trochę tam przerabiać jeśli chcesz np 1/x z danej Broni / Xp nie wiem / na generatorze Vipa możesz polegać nie ma jakiś tam błędów jeśli chcesz robić vipy do coda.

Odpowiedz

  • +
  • -
NieWiemMamMac@ - zdjęcie NieWiemMamMac@ 05.01.2015


Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 05.01.2015 19:12
Odpowiedz

  • +
  • -
Fonebik - zdjęcie Fonebik 05.01.2015

codmod'a czystego mozesz dostać stąd

http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/

 

ogolnie z generatorów dużo nie weźmiesz wiekszość sam musisz pisać.

 

kurde 3 posty w 1 czasie :D.


Użytkownik Fonebik edytował ten post 05.01.2015 19:12
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 05.01.2015

2. Jak chcesz napisać własny silnik do cod moda, skoro to dopiero początek Twojej przygody z amxx? xD

3. Jeżeli korzystasz z generatorów etc, to musisz liczyć się z tym, że coś będzie Ciebie ograniczało, rzecz jasna, ale możesz np. stworzyć klasę za pomocą generatora i potem ją "upiększać", "rozwijać"


Wielkie Jol (05.01.2015 19:13):
@@ NieWiemMamMac@


Dlaczego ma nie korzystać z generatora klas?
Odpowiedz

  • +
  • -
przenow2 - zdjęcie przenow2 05.01.2015

Dzięki za szybkie odpowiedzi :)

 

 

 


XP - nie trzeba na nowego coda

Co przez to masz na myśli ?

 

@Wielkie Jol

Może nie początek bo owe dwa lata temu bawiłem się w to także może ogarnę :) ale od zera nie napiszę.. Myślałem raczej o jakiejś podstawce, kicie (tak jak są "kit" do lutowania układów scalonych.. coś co jest tylko do poskładania)
Co do generatorów to wiem że będą ogarniczać :/

Polecicie jakieś miejsce gdzie można prosić o "upiększenie" *.sma ?

 

@Edit: Jeszcze pytanko.. skąd pobrać cs 1.6 ns (steama mam ale nie chcę na razie mieszać s/ns.. będzie działać na ns to i steam się ogarnie) ? Pytam ponieważ już któregoś z rzędu pobrałem i po zainstalowaniu na nim amxx (addons) nie odpala hlds.. (chcę zrobić na razie serwer na pc, abym mógł go na spokojnie przetestować)


Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 19:21
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 05.01.2015

Dzięki za szybkie odpowiedzi :)

 

 

 


XP - nie trzeba na nowego coda

Co przez to masz na myśli ?

 

@Wielkie Jol

Może nie początek bo owe dwa lata temu bawiłem się w to także może ogarnę :) ale od zera nie napiszę.. Myślałem raczej o jakiejś podstawce, kicie (tak jak są "kit" do lutowania układów scalonych.. coś co jest tylko do poskładania)
Co do generatorów to wiem że będą ogarniczać :/

Polecicie jakieś miejsce gdzie można prosić o "upiększenie" *.sma ?

Co masz na myśli mówiąc upiększać? xD

 

Kolega NieWiemMamMac@ ma myśli to, że wszystko jest do edycji w silniku ( MAX LEVEL, XP za Kill etc. )


Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 05.01.2015 19:19
Odpowiedz

  • +
  • -
Fonebik - zdjęcie Fonebik 05.01.2015

ogólnie to bym ci proponował na początek tą rzeczą się zająć

 

 
 
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;


if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);


if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "klasa : %s^nEXP : %i / %i^nLevel : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[klasa : %s]^n[EXP : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[HP : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);


return PLUGIN_CONTINUE;
}  
 
Odpowiedz

  • +
  • -
przenow2 - zdjęcie przenow2 05.01.2015

Co do xp to aha :) A co do upiększania to popatrz wyżej do twojego postu ;) sam tego określenia użyłeś :D

 

@Fonebik co miałbym z tym zrobić ? bo ten kod wygląda mi na schemat ale nie specjalnie wiem czego bo tam coś z klasami widzę i perkami a te chciałbym osobno :)


Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 19:24
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 05.01.2015

Co do xp to aha :) A co do upiększania to popatrz wyżej do twojego postu ;) sam tego określenia użyłeś :D

Jako upiększanie miałem na myśli stworzenie klasy, z jakimiś tam funkcjami, które są możliwe do wstawienia do klasy z generatora, a następnie, jeżeli generator nas ogranicza w czymś, to najzwyczajniej sami piszemy dalszy kod.

Odpowiedz

  • +
  • -
przenow2 - zdjęcie przenow2 05.01.2015

Myślimy podobnie :) mi chodziło o stworzenie klasy generatorem a potem jej edycja w celu dodania czegoś czego generator nie oferuje ;)

 


"[klasa : %s]^n[EXP : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[HP : %d]"

Co oznaczają podkreślone symbole ?


Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 19:28
Odpowiedz

  • +
  • -
NieWiemMamMac@ - zdjęcie NieWiemMamMac@ 05.01.2015

@UP

http://amxx.pl/topic...towanie-tekstu/

^n

to taki enter

@@

 

 


Wielkie Jol (25 minut temu):
@@ NieWiemMamMac@


Dlaczego ma nie korzystać z generatora klas?

Pierwszy błąd który można zauważyć w generatorze to, to że zmienna ma_klase nie jest zmienną logiczną. "bool" jest chyba ważne gdy enabled - true a disabled - false.

2-3 Funkcje nie działają.


Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 05.01.2015 19:44
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 05.01.2015

@UP

http://amxx.pl/topic...towanie-tekstu/

^n

to taki enter

@@

 

 


Wielkie Jol (25 minut temu):
@@ NieWiemMamMac@


Dlaczego ma nie korzystać z generatora klas?

Pierwszy błąd który można zauważyć w generatorze to, to że zmienna ma_klase nie jest zmienną logiczną. "bool" jest chyba ważne gdy enabled - true a disabled - false.

2-3 Funkcje nie działają.

 

Odpal ten plugin u siebie na serwerze

new testx;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /test", "test");
}
 
public test(){
client_print(0, 3, "testx przed: %d", testx);
testx = true;
client_print(0, 3, "testx po: %d", testx);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
przenow2 - zdjęcie przenow2 05.01.2015


2-3 Funkcje nie działają.

Nie działają te z fazy testowej czy te zaakceptowane do normalnego użytku ? i które ?

 

Ten cod mw to na pewno cały cod ? pytam bo pamiętam jak kiedyś kilka godzin pobierałem coda :X i było tam narąbane sporo plików a teraz jedna wielka pustka :D

 

@Wielkie Jol (polecisz jakiegoś cs ? bo już pisałem że każdy cs co pobiorę to nie odpala hlds..) // powrót.. jeden działa ale nie zależnie czy dam internet czy lan to i tak go cs nie widzi..


Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 19:54
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 05.01.2015

 


2-3 Funkcje nie działają.

Nie działają te z fazy testowej czy te zaakceptowane do normalnego użytku ? i które ?

 

Ten cod mw to na pewno cały cod ? pytam bo pamiętam jak kiedyś kilka godzin pobierałem coda :X i było tam narąbane sporo plików a teraz jedna wielka pustka :D

 

@Wielkie Jol (polecisz jakiegoś cs ? bo już pisałem że każdy cs co pobiorę to nie odpala hlds..

 

 

Polecam Counter-strike ze steamem xD

Odpowiedz

  • +
  • -
przenow2 - zdjęcie przenow2 05.01.2015

A wiesz jak go scrackować do ns ? bo szkoda mi z deczka ramu na steam'a bo spaliły mi się 2 kości i zostało 512mb..

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 05.01.2015

A wiesz jak go scrackować do ns ? bo szkoda mi z deczka ramu na steam'a bo spaliły mi się 2 kości i zostało 512mb..

 

Nie. Kup sobie steama za 20zł z csem. Odłóż paczkę fajek, flaszkę, 5 paczkę czipsów czy 5 czekolad i sobie kup legalną wersję.

Odpowiedz

  • +
  • -
przenow2 - zdjęcie przenow2 05.01.2015

Nie rozumiesz mnie.. Ja mam steama nawet trochę gier tylko steam jest ramożerny a ja mając 512mb ram nie chcę odpalać cs na steamie.. ale chyba bd musiał ;/ co mam pobrać z biblioteki steam żebym mógł postawić serwa ? bo z tego co wiem to tam się coś pobierało ale nie wiem czy to to i czy trzeba (dediacted server) czy jakoś tak.

 

Szukaj mnie a znajdziesz.. funnygun997 <-- Steam

 

@Edit:

Wracając do cod'a i biorąc pod uwagę plik z paczki "QTM_CodMod.sma" to mogę z niego usunąć kilka linijek zbędnych dla mnie ? np od 107-124 są komędy typu /przedmiot to wystarczy że tylko tu usunę linijkę czy muszę jeszcze coś gdzieś ? Pytam bo chciałbym zrobić coda na którym chciałbym grać (bez zbędnego syfu.. typu powtarzające się komędy.)


Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 20:17
Odpowiedz

  • +
  • -
ex0 - zdjęcie ex0 05.01.2015

https://developer.valvesoftware.com/wiki/Half-Life_Dedicated_Server

UPS. Reklama Valve  :facepalm: 

:P


--
@ To była ironia kolego :P

Odpowiedz

  • +
  • -
przenow2 - zdjęcie przenow2 05.01.2015

Ale się przejmujesz o,O w sygnaturce też masz reklamy i jakoś żyjesz ;P

Odpowiedz