Seria pytań od laika
przenow2
05.01.2015
Witajcie, na forum jestem nowy mimo to już jakieś dwa lata temu bawiłem się w serwer tyle że straciłem zapał teraz chciałbym powrócić do amxx'a i wychodzę do was z prośbą, czy pomożecie mi ogarnąć amxx i stworzyć własnego cod'a?
A teraz tytułowa seria pytań
Skąd wytrzasnąć czystego cod'a ? (zależało by mi na tym aby perki i klasy były w odrębnych folderach i żeby każdy byt (perk lub klasa) miała własny plik, jeżeli to możliwe to żeby lvl'e też były w osobnym pliku)
Czym jest silnik/cod ? (Chodzi mi o to żebym wiedział czy zacząć tworzyć od samego silnika czy już przygotowanego cod'a edytować).
Czy mogę w pełni polegać na generatorach: klas, perków, xp i vip ? czy raczej samemu pisać ?
Dalsza część pytań już niedługo
Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 19:06
Alelluja
05.01.2015
1. http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
2. Mi się zdaje że lepiej edytować gotowego dodawać tam różne nowe rzeczy.
3. Na generatorze klas możesz tylko musisz trochę tam przerabiać jeśli chcesz np 1/x z danej Broni / Xp nie wiem / na generatorze Vipa możesz polegać nie ma jakiś tam błędów jeśli chcesz robić vipy do coda.
NieWiemMamMac@
05.01.2015
- http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
- A który nie jest gotowy? Ten wyżej "czysty" także jest gotowy.
- Klas - Nie, VIP - 50/50, XP - nie trzeba na nowego coda
Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 05.01.2015 19:12
Fonebik
05.01.2015
codmod'a czystego mozesz dostać stąd
http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
ogolnie z generatorów dużo nie weźmiesz wiekszość sam musisz pisać.
kurde 3 posty w 1 czasie .
Użytkownik Fonebik edytował ten post 05.01.2015 19:12
Wielkie Jol
05.01.2015
2. Jak chcesz napisać własny silnik do cod moda, skoro to dopiero początek Twojej przygody z amxx?
3. Jeżeli korzystasz z generatorów etc, to musisz liczyć się z tym, że coś będzie Ciebie ograniczało, rzecz jasna, ale możesz np. stworzyć klasę za pomocą generatora i potem ją "upiększać", "rozwijać"
przenow2
05.01.2015
Dzięki za szybkie odpowiedzi
XP - nie trzeba na nowego coda
Co przez to masz na myśli ?
@Wielkie Jol
Może nie początek bo owe dwa lata temu bawiłem się w to także może ogarnę ale od zera nie napiszę.. Myślałem raczej o jakiejś podstawce, kicie (tak jak są "kit" do lutowania układów scalonych.. coś co jest tylko do poskładania)
Co do generatorów to wiem że będą ogarniczać
Polecicie jakieś miejsce gdzie można prosić o "upiększenie" *.sma ?
@Edit: Jeszcze pytanko.. skąd pobrać cs 1.6 ns (steama mam ale nie chcę na razie mieszać s/ns.. będzie działać na ns to i steam się ogarnie) ? Pytam ponieważ już któregoś z rzędu pobrałem i po zainstalowaniu na nim amxx (addons) nie odpala hlds.. (chcę zrobić na razie serwer na pc, abym mógł go na spokojnie przetestować)
Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 19:21
Wielkie Jol
05.01.2015
Dzięki za szybkie odpowiedzi
XP - nie trzeba na nowego codaCo przez to masz na myśli ?
@Wielkie Jol
Może nie początek bo owe dwa lata temu bawiłem się w to także może ogarnę ale od zera nie napiszę.. Myślałem raczej o jakiejś podstawce, kicie (tak jak są "kit" do lutowania układów scalonych.. coś co jest tylko do poskładania)
Co do generatorów to wiem że będą ogarniczać
Polecicie jakieś miejsce gdzie można prosić o "upiększenie" *.sma ?
Co masz na myśli mówiąc upiększać?
Kolega NieWiemMamMac@ ma myśli to, że wszystko jest do edycji w silniku ( MAX LEVEL, XP za Kill etc. )
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 05.01.2015 19:19
Fonebik
05.01.2015
ogólnie to bym ci proponował na początek tą rzeczą się zająć
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "klasa : %s^nEXP : %i / %i^nLevel : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[klasa : %s]^n[EXP : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[HP : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp); return PLUGIN_CONTINUE; }
przenow2
05.01.2015
Co do xp to aha A co do upiększania to popatrz wyżej do twojego postu sam tego określenia użyłeś
@Fonebik co miałbym z tym zrobić ? bo ten kod wygląda mi na schemat ale nie specjalnie wiem czego bo tam coś z klasami widzę i perkami a te chciałbym osobno
Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 19:24
Wielkie Jol
05.01.2015
Co do xp to aha A co do upiększania to popatrz wyżej do twojego postu sam tego określenia użyłeś
Jako upiększanie miałem na myśli stworzenie klasy, z jakimiś tam funkcjami, które są możliwe do wstawienia do klasy z generatora, a następnie, jeżeli generator nas ogranicza w czymś, to najzwyczajniej sami piszemy dalszy kod.
przenow2
05.01.2015
Myślimy podobnie mi chodziło o stworzenie klasy generatorem a potem jej edycja w celu dodania czegoś czego generator nie oferuje
"[klasa : %s]^n[EXP : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[HP : %d]"
Co oznaczają podkreślone symbole ?
Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 19:28
NieWiemMamMac@
05.01.2015
@UP
http://amxx.pl/topic...towanie-tekstu/
^n
to taki enter
@@
Wielkie Jol (25 minut temu):
@@ NieWiemMamMac@
Dlaczego ma nie korzystać z generatora klas?
Pierwszy błąd który można zauważyć w generatorze to, to że zmienna ma_klase nie jest zmienną logiczną. "bool" jest chyba ważne gdy enabled - true a disabled - false.
2-3 Funkcje nie działają.
Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 05.01.2015 19:44
Wielkie Jol
05.01.2015
@UP
http://amxx.pl/topic...towanie-tekstu/
^nto taki enter
@@
Wielkie Jol (25 minut temu):
@@ NieWiemMamMac@
Dlaczego ma nie korzystać z generatora klas?Pierwszy błąd który można zauważyć w generatorze to, to że zmienna ma_klase nie jest zmienną logiczną. "bool" jest chyba ważne gdy enabled - true a disabled - false.
2-3 Funkcje nie działają.
Odpal ten plugin u siebie na serwerze
new testx; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /test", "test"); } public test(){ client_print(0, 3, "testx przed: %d", testx); testx = true; client_print(0, 3, "testx po: %d", testx); }
przenow2
05.01.2015
2-3 Funkcje nie działają.
Nie działają te z fazy testowej czy te zaakceptowane do normalnego użytku ? i które ?
Ten cod mw to na pewno cały cod ? pytam bo pamiętam jak kiedyś kilka godzin pobierałem coda i było tam narąbane sporo plików a teraz jedna wielka pustka
@Wielkie Jol (polecisz jakiegoś cs ? bo już pisałem że każdy cs co pobiorę to nie odpala hlds..) // powrót.. jeden działa ale nie zależnie czy dam internet czy lan to i tak go cs nie widzi..
Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 19:54
Wielkie Jol
05.01.2015
2-3 Funkcje nie działają.Nie działają te z fazy testowej czy te zaakceptowane do normalnego użytku ? i które ?
Ten cod mw to na pewno cały cod ? pytam bo pamiętam jak kiedyś kilka godzin pobierałem coda i było tam narąbane sporo plików a teraz jedna wielka pustka
@Wielkie Jol (polecisz jakiegoś cs ? bo już pisałem że każdy cs co pobiorę to nie odpala hlds..
Polecam Counter-strike ze steamem
przenow2
05.01.2015
A wiesz jak go scrackować do ns ? bo szkoda mi z deczka ramu na steam'a bo spaliły mi się 2 kości i zostało 512mb..
Wielkie Jol
05.01.2015
A wiesz jak go scrackować do ns ? bo szkoda mi z deczka ramu na steam'a bo spaliły mi się 2 kości i zostało 512mb..
Nie. Kup sobie steama za 20zł z csem. Odłóż paczkę fajek, flaszkę, 5 paczkę czipsów czy 5 czekolad i sobie kup legalną wersję.
przenow2
05.01.2015
Nie rozumiesz mnie.. Ja mam steama nawet trochę gier tylko steam jest ramożerny a ja mając 512mb ram nie chcę odpalać cs na steamie.. ale chyba bd musiał ;/ co mam pobrać z biblioteki steam żebym mógł postawić serwa ? bo z tego co wiem to tam się coś pobierało ale nie wiem czy to to i czy trzeba (dediacted server) czy jakoś tak.
Szukaj mnie a znajdziesz.. funnygun997 <-- Steam
@Edit:
Wracając do cod'a i biorąc pod uwagę plik z paczki "QTM_CodMod.sma" to mogę z niego usunąć kilka linijek zbędnych dla mnie ? np od 107-124 są komędy typu /przedmiot to wystarczy że tylko tu usunę linijkę czy muszę jeszcze coś gdzieś ? Pytam bo chciałbym zrobić coda na którym chciałbym grać (bez zbędnego syfu.. typu powtarzające się komędy.)
Użytkownik przenow2 edytował ten post 05.01.2015 20:17
ex0
05.01.2015
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Half-Life_Dedicated_Server
UPS. Reklama Valve
--
@ To była ironia kolego