Trafienie Krytyczne
GeDox
05.01.2015
Tzw. critical hit. Był kiedyś na moim serwerze, teraz tylko zalega na dysku. Może komuś się przyda
Brak jakichkolwiek efektów wizualnych.
Standardowa
hamsandwich
- crit_enable - int(1, 0) - włączenie / wyłączenie pluginu
- crit_bullet - Float(>=0.0) - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć)
- crit_bullet_perc - int(100<=, >=1) - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach)
- crit_grenade - Float(>=0.0) - mnożnik obrażeń zadanych HE (wpisz 0.0 by wyłączyć)
- crit_grenade_perc - int(100<=, >=1) - szansa na trafienie krytyczne HE (w procentach)
trafienie_krytyczne.sma 1.27KB 230 downloads
Jooe
06.01.2015
Wygląda na dużo lepszy od starszej wersji, potem wyrzucę stary i zobaczę jak ten działa
EDIT: dla janości HE to oczywiście head?
Co z obrażeniami granatów?
Przykładowo
crit_bullet - Float(>=1.5) - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć) crit_bullet_perc - int(50<=, >=20) - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach)
wtedy mam szansę 20-50% zadania 50% więcej obrażeń?
Edited by Jooe, 06.01.2015 04:48.
GeDox
06.01.2015
Wygląda na dużo lepszy od starszej wersji, potem wyrzucę stary i zobaczę jak ten działa
EDIT: dla janości HE to oczywiście head?
Co z obrażeniami granatów?
Przykładowo
crit_bullet - Float(>=1.5) - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć) crit_bullet_perc - int(50<=, >=20) - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach)wtedy mam szansę 20-50% zadania 50% więcej obrażeń?
HE - odłamkowy.
CVARy ustawiasz normalnie.
crit_bullet 1.5 crit_bullet 20Masz 20% szans na większy dmg.
Jooe
06.01.2015
Więc jak powinny wyglądać całe przykładowe cvary? Tak?
crit_enable 1 - włączenie / wyłączenie pluginu crit_bullet 1.5 - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć) crit_bullet_perc 50 - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach) crit_grenade 50 - mnożnik obrażeń zadanych HE (wpisz 0.0 by wyłączyć) crit_grenade_perc 50 - szansa na trafienie krytyczne HE (w procentach)
Edited by Jooe, 06.01.2015 07:34.
GeDox
06.01.2015
Więc jak powinny wyglądać całe przykładowe cvary? Tak?
crit_enable 1 - włączenie / wyłączenie pluginu crit_bullet 1.5 - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć) crit_bullet_perc 50 - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach) crit_grenade 50 - mnożnik obrażeń zadanych HE (wpisz 0.0 by wyłączyć) crit_grenade_perc 50 - szansa na trafienie krytyczne HE (w procentach)
Tak.