Mam problem z pluginem Models, mi w serwer console wyrzuca takie errory:
Za caly dziej juz w error logs takich errors jest bardzo duzo.. Jezeli nastawię "debug" to wtedy podobny error będzie, to debug nie pomoze..
http://wklej.org/id/1582953/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.01.2015 19:28
Mam problem z pluginem Models, mi w serwer console wyrzuca takie errory:
Za caly dziej juz w error logs takich errors jest bardzo duzo.. Jezeli nastawię "debug" to wtedy podobny error będzie, to debug nie pomoze..
http://wklej.org/id/1582953/
Napisano 03.01.2015 20:01
Najpierw sprawdź, czy gracz jest połączony, dopiero wtedy sprawdź jego drużynę, jak chcesz zrobić to inaczej?
public runda(id){ if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { // sprawdzasz druzyne gracza ( CO JEZELI NIE JEST POLACZONY Z SERWEREM ALBO MARTWY? ) if(is_user_connected(id)) // POPRZEDNIA FUNKCJA SPRAWDZANIA SIE WYKONALA BLEDNIE, BO NIE MA JAKIEGOS GRACZA W TT O JAKIMS ID cs_set_user_model(id, "jailascarmodT") // USTAWIASZ MODEL, CO JEZELI GRACZ JEST MARTWY, A TY MU USTAWIASZ MODEL? }// W INNYM WYPADKU else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ // TU W OGOLE NIC NIE SPRAWDZASZ, TYLKO USTAWIASZ GRACZOWI MODEL. SPRAWDZ CZY ZYJE cs_set_user_model(id, "jailascarmodCT") } }
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 03.01.2015 20:03
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych