[ROZWIĄZANE] Blad --- Host_Error: PF_prec...
NiczegoWinien
02.01.2015
Witam. Posiadam taki o to blad.
Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/p_glock18.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Po errorze widac ze mam za duzo z precachowanych rzeczy i nie moze przeprowadzic precache dalej bo jest ponad 512(limit).
Czy mozna to jakos obejsc ? Czy to zalezy od mapy ??
wiwi249
02.01.2015
Zależy od mapy w pewnym sensie, bo każda mapa ma swoją ilość plików do pobrania. Albo zmniejszasz pliki, albo jakieś proste mapy masz na serwie. Nic nie zrobisz więcej.
NiczegoWinien
02.01.2015
Znaczy jezeli chodzi o mape to i tak będę chcial zeby ktos mi stworzyl nowa. Tylko zalezy czy mapper moze sobie od tak wpisac przykladowo 1000 plikow do sciagania i czy bedzie ok ?
ogieR8
02.01.2015
Nie do ominięcia, jak poprzednik. Proste mapy, albo usuwasz część precach'ów. Miałem tak ostatnio, przez pomyłkę się dowiedziałem o tym błędzie. Stawiam surf'a, pisałem silnik, ale testowałem na dd2 (obrażenia etc) - nie będę sie gonił po surfach. Przez przypadek zmieniłem na assault - wyjebało wszystkich.. Niestety szukałem, kombinowałem, próbowałem jakieś dziwne porady - nic.. musiałem ograniczyć część mało ważnych precachów, w moim wypadku z nowych broni wyrzuciłem spritesy z weapon_list
NiczegoWinien
02.01.2015
Okej a co powiecie jezeli chodzi o nowa mapke przystosowana wlasnie do tak duzej ilosci precachow ??
wiwi249
02.01.2015
jak mapa ma mieć dużo plików, to musisz w takim razie ograniczyć ilość pozostałych precachów.
NiczegoWinien
02.01.2015
Chodzi mi o wieksza ilosc precahcow gdzies ok 500-600. Lecz potrzebuje tez nowej mapy. Wiec mapper musialby cos zrobic aby sciagalo wiecej precachow tak ?
ogieR8
02.01.2015
Nie da się tego ominąć. To jest limit silnika samej gry... Musi zrobić tak, by użyć ich jak najmniej
NiczegoWinien
02.01.2015
Hmm to lipa ;/ A jezeli chodzi o mape to do precachow co sie liczy ? Textura jakies boxy elementy ? Nie znam sie na tym za bardzo wiec pytam.
Trzeba by stworzyc mape z jak najmniejsza liczba elementow do precache tak ?
ogieR8
02.01.2015
Tak
Trzeba by stworzyc mape z jak najmniejsza liczba elementow do precache tak ?
Nie jestem z tej działki, nie znam się na tej dziedzinie
A jezeli chodzi o mape to do precachow co sie liczy ? Textura jakies boxy elementy ? Nie znam sie na tym za bardzo wiec pytam.
NiczegoWinien
02.01.2015
ok . Czekam az ktos kto sie zna na mapkach da mi konkretna odpowiedz
psilocybe
02.01.2015
Na mapach modele i sprite's, ale pełną listę plików które precachuje mapa masz w pliku *.res, np. pliki nieba, dodatkowe pliki z teksturami *.wad, dźwięki.
U mnie np. nie poszło de_inferno_cz ale jak wyłączyłem BF4 (22 *.spr rang i około 20 modeli) to mapka już odpaliła się normalnie.
NiczegoWinien
02.01.2015
Hmm .. u mnie na dd2 smiga ponad 200 .spr i jest ok.. .ale jak doloze wiecej to juz sa problemy
psilocybe
02.01.2015
Nie rozumiesz chyba sam co piszesz.
Silnik ma ograniczenie i może precachować 512 plików.
Nie ważne czy będą to modele z pluginu jakiegoś, sprite's i modele na mapie czy cokolwiek innego co trzeba załadować.
NiczegoWinien
02.01.2015
Tak wiem tylko ze do tego dochodzi mapa + to co ja precachuje tak ? Bo jak dolozylem wiecej na dd2 to mialem problem.. ale gdy zmienilem mapke na malego aima smigalo.
psilocybe
02.01.2015
Wszystko się liczy co jest potrzebne, modele graczy i broni - te standardowe też są precachowane pomimo tego że tego nie widzisz
ogieR8
02.01.2015
Tak, cały czas Ci to powtarzamy 512 = mapa + pluginy = wszystko, czyli wszystkie precache = 512. Albo ograniczasz spritesy, albo sie bawisz na mniej 'obiektowych' mapach.
Niestety to prawda... Straszne limity, nie dają się zabawić
Wszystko się liczy co jest potrzebne, modele graczy i broni - te standardowe też są precachowane pomimo tego że tego nie widzisz
NiczegoWinien
02.01.2015
A jak sie pozbyc broni i wszystkich plikow zwiazanych z nimi. Bo nie sa mi potrzebne...
Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 02.01.2015 22:55
ogieR8
02.01.2015
Nie da się, są precachowane automatycznie przez silnik.. widziałeś w jakimś pliginie precachowane ak47, awp ? Widziałeś gdzieś kod odpowiadający za ich używanie ? Ja nie, standardowe bronie zostały stworzone przez twórców gry (valve) i są one nieuniknioną podstawą, na której my (skrypterzy) się potem opieramy i tworzymy nową broń, np. gold ak47 dodając efekt, jeśli gracz trzyma ak47 i ma zmienna[index], taki prosty przykład Gdy nie masz plików podstawowych teoretycznie nie masz możliwości grać w grę, ale.. twórcy gdy automatycznie dali nam wymuszenie precachowania standardowych plików, dlatego teraz usuwając folder /models ściągną CI się modele nawet, jeśli nie są 'zarejestrowane' w zadnym pluginie, na zadnym serwerze.
Śpieszyłem sie.