Siema. Ma z pytaniem , wytłumaczy mi ktoś co pobrać/co zrobić żeby na serwerze był "każdy na każdego" i żeby respawny były porozrzucane po całej mapie? . Dzięki z góry!
; Wiem że są już tematy na ten temat ale nie za bardzo rozumiem
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.01.2015 11:28
Respawny na całej mapie:
// deathmatch cvars gg_dm 0/1 - wyłącza/włącza respawn gg_dm_sp_time 1 - ilość sekund trwania spawn protection. 0 - wyłącza SP gg_dm_sp_mode 1 - jeśli zostanie ktoś zabity podczas SP, zabójca nie dostaje punktów, 2- całkowicie niewidzialny podczas SP, 0 - wyłącza SP gg_dm_spawn_random - spawn w losowym miejscu mapy; jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 2 gg_dm_start_random 1 - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu gg_dm_spawn_delay 1 - czas w sekundach pomiędzy śmiercią, a odrodzeniem gg_dm_spawn_afterplant 1- czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać gg_dm_corpses 1 - czy zwłoki graczy mają pozostać na ziemi gg_dm_countdown - pokazuje czas pozostały do respawnu 1- wypowiedź w say, 2- wiadomość typu HUD, 3- both
Odnośnie "każdy na każdego" pobaw się cvarami:
amx_gungame_teamplay
gg_tk_penalty 1 - punkty (nie poziomy) karne za teamkill, 0- brak kary, -1 - uznaje teamkill jako normalne zabójstwo
gg_ff_auto 1 - automatyczne włączenie friendlyfire, kiedy gracz osiągnie poziom HE (sam się wyłącza, gdy gracz straci ten poziom)
I jak się nie mylę cvarem standardowym od ff. Nigdy nie próbowałem zrobić na GG opcji każdy na każdego.
Napisano 02.01.2015 06:40
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych