Pobranie czasu rundy i ilosci graczy na se...
Linux'
24.12.2014
Jak mogę pobrać czas rundy i aktualną ilość graczy na serwerze?
Np mam taki kod
if(get_playersnum() >= 20 && halflife_time()-czas >= 30) { czas = floatround(halflife_time()); // funkcja }
funkcja wykonuje się po 30 sekundach od rozpoczecia rundy, jak to przerobic na sourcemoda?
Linux'
24.12.2014
for(new i=0;i<40;i++) { if(IsClientInGame(i)) zmienna++ }
Magnet chyba tematy ci się pomylily . Przecież to nie odpowiada temu co wysłałem w pierwszym poście.
@@Magnet
Myślalem o pętli ale powiedz mi jak to się ma do kodu wyciągnietego z amx_ip
{ new ipek[22], imie[32]; new ilee = 0; new Players[32], ile; get_players(Players, ile); PrintToConsole(client, "IP graczy grajacych na serwerze:"); for(new i=0; i < ile; i++) { GetClientIP(Players[i], ipek, 21, 1); GetClientName(Players[i], imie, 31); PrintToConsole(client, "%d) %s - %s", (i+1), imie, ipek); ilee = i+1; } PrintToConsole(client, "Wszystkich graczy: %d", ilee); return Plugin_Continue; }
get_players(Players, ile);
MAGNET
24.12.2014
MAGNET
08.01.2015
Nie możesz po freezetimie ustawic taska,który będzie odliczal ile czasu minęło?
Linux'
08.01.2015
Nie możesz po freezetimie ustawic taska,który będzie odliczal ile czasu minęło?
Nie bo takie rozwiązanie problemu mnie nie satysfakcjonuje . Juz sobie poradziłem, można zamknąć.
for(new client = 1, max = GetMaxClients(); client <= max; ++ client) { if(IsClientInGame(client) && IsPlayerAlive(client)) { if(client >= 20 && GetGameTime()-czas1[client] >= 30) { czas1[client] = RoundFloat(GetGameTime()); // funkcja } } }
radim
08.01.2015
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL