Za szybki exp za zabicie wysokiego LV
XXL
20.12.2014
Witam mam problem i nie wiem jak go naprawić np. Mamy 1 LV zabijemy gracza z 170 LV to daje nam 120LV na 200 LV MAX i nwm jak zmiejszyć ten exp bo w 1 mape idzie nabić max LV o.0 proszę o pomoc jak to zmienić
Użytkownik XXL edytował ten post 20.12.2014 21:08
XXL
21.12.2014
Łap
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10); if(!perk_gracza[attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; new dywizja_doswiadczenie; for(new i=1;i<33;i++) { if(!is_user_alive(i)) continue; if(attacker == i) continue; if(get_user_team(attacker) != get_user_team(i)) continue; if(dywizja_gracza[attacker] == dywizja_gracza[i]) { if(dywizja_gracza[attacker] == 1) dywizja_doswiadczenie = 10; if(dywizja_gracza[attacker] == 2) dywizja_doswiadczenie = 30; if(dywizja_gracza[attacker] == 3) dywizja_doswiadczenie = 70; if(dywizja_gracza[attacker] == 4) dywizja_doswiadczenie = 150; if(dywizja_gracza[attacker] == 5) dywizja_doswiadczenie = 350; if(dywizja_gracza[attacker] == 6) dywizja_doswiadczenie = 800; //set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.63, 1, 6.0, 4.0); //ShowSyncHudMsg(i, SyncHudObj4, "Dywizja +%i Expa", dywizja_doswiadczenie); //client_print(i,print_chat,"Dywizja +%i Expa", dywizja_doswiadczenie); // Powyzej znajduje sie kod na wyswietlenie informacji pierwsze 2 to hud a 3 linijka info na czacie poprzez usuniecie // odblokujemy wysylanie informacji o expie dywizji. doswiadczenie_gracza[i] += dywizja_doswiadczenie; } else { //set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.63, 1, 6.0, 4.0); //ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj4, "Zaden gracz nie dolaczyl do Dywizji"); //client_print(attacker,print_chat,"Zaden gracz nie dolaczyl do Dywizji"); // To samo co wyzej. Odblokowac wedlug uznania } } } SprawdzPoziom(attacker); return HAM_IGNORED; }
Linux'
21.12.2014
Sprawdz.
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); doswiadczenie_gracza[attacker] += poziom_gracza[id]+nowe_doswiadczenie; if(!perk_gracza[attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); new dywizja_doswiadczenie; for(new i=1;i<33;i++) { if(!is_user_alive(i)) continue; if(attacker == i) continue; if(get_user_team(attacker) != get_user_team(i)) continue; if(dywizja_gracza[attacker] == dywizja_gracza[i]) { if(dywizja_gracza[attacker] == 1) dywizja_doswiadczenie = 10; if(dywizja_gracza[attacker] == 2) dywizja_doswiadczenie = 30; if(dywizja_gracza[attacker] == 3) dywizja_doswiadczenie = 70; if(dywizja_gracza[attacker] == 4) dywizja_doswiadczenie = 150; if(dywizja_gracza[attacker] == 5) dywizja_doswiadczenie = 350; if(dywizja_gracza[attacker] == 6) dywizja_doswiadczenie = 800; //set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.63, 1, 6.0, 4.0); //ShowSyncHudMsg(i, SyncHudObj4, "Dywizja +%i Expa", dywizja_doswiadczenie); //client_print(i,print_chat,"Dywizja +%i Expa", dywizja_doswiadczenie); // Powyzej znajduje sie kod na wyswietlenie informacji pierwsze 2 to hud a 3 linijka info na czacie poprzez usuniecie // odblokujemy wysylanie informacji o expie dywizji. doswiadczenie_gracza[i] += dywizja_doswiadczenie; } else { //set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.63, 1, 6.0, 4.0); //ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj4, "Zaden gracz nie dolaczyl do Dywizji"); //client_print(attacker,print_chat,"Zaden gracz nie dolaczyl do Dywizji"); // To samo co wyzej. Odblokowac wedlug uznania } } } SprawdzPoziom(attacker); return HAM_IGNORED; }
Zrobilem by kazdy gracz dostawal doswiadczenie za zabicie wroga + 1xp za kazdy poziom ofiary.