←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:S
[ROZWIĄZANE] Poswiata / Niewidocznosc grac...

Zablokowany

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 16.12.2014

Chcialbym by ktoś mi opisał dzialanie kilku funkcji dotyczacych niewidocznosci i poswiaty gracza.

 

1. SetEntityRenderColor - jak sie domysłam funkcja odpowiada za poswiate gracza. Tylko jak ją połączyc z niewidocznoscią na raz?

 

 

2. SetEntityRenderMode - za co odpowiada?

RENDER_NORMAL             /**< src */
RENDER_TRANSCOLOR         /**< c*a+dest*(1-a) */
RENDER_TRANSTEXTURE       /**< src*a+dest*(1-a) */
RENDER_GLOW               /**< src*a+dest -- No Z buffer checks */
RENDER_TRANSALPHA     /**< src*srca+dest*(1-srca) */
RENDER_TRANSADD        /**< src*a+dest */
RENDER_ENVIRONMENTAL     /**< not drawn, used for environmental effects */
RENDER_TRANSADDFRAMEBLEND /**< use a fractional frame value to blend animation frames */
RENDER_TRANSALPHAADD     /**< src + dest*(1-a) */
RENDER_WORLDGLOW     /**< Same as kRenderGlow but not fixed size in screen space */
RENDER_NONE        /**< Don't render. */

3. SetEntityRenderFx - za co odpowiada? Czym sie rózni od SetEntityRenderMode

RENDERFX_NONE               Normal / default
RENDERFX_PULSE_SLOW
RENDERFX_PULSE_FAST
RENDERFX_PULSE_SLOW_WIDE
RENDERFX_PULSE_FAST_WIDE
RENDERFX_FADE_SLOW
RENDERFX_FADE_FAST
RENDERFX_SOLID_SLOW
RENDERFX_SOLID_FAST      
RENDERFX_STROBE_SLOW
RENDERFX_STROBE_FAST
RENDERFX_STROBE_FASTER
RENDERFX_FLICKER_SLOW
RENDERFX_FLICKER_FAST
RENDERFX_NO_DISSIPATION
RENDERFX_DISTORT    /**< Distort/scale/translate flicker */
RENDERFX_HOLOGRAM    /**< kRenderFxDistort + distance fade */
RENDERFX_EXPLODE    /**< Scale up really big! */
RENDERFX_GLOWSHELL    /**< Glowing Shell */
RENDERFX_CLAMP_MIN_SCALE /**< Keep this sprite from getting very small (SPRITES only) */
RENDERFX_ENV_RAIN        /**< for environmental rendermode, make rain */
RENDERFX_ENV_SNOW     /**<  "        "            "    , make snow */
RENDERFX_SPOTLIGHT   /**< TEST CODE for experimental spotlight */
RENDERFX_RAGDOLL   /**< HACKHACK: TEST CODE signalling death of a ragdoll */
RENDERFX_PULSE_FAST_WIDER
RENDERFX_MAX

Proszę też o krótki opis za co która flaga odpowiada i o pełną składnie powyższych funkcji.

Odpowiedz

bicek - zdjęcie bicek 22.12.2014

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany