Dodatkowy exp po zabiciu gracza
Dziobak?
15.12.2014
Siemanko, mam problem ponieważ nie działa mi dodatkowe HP za zabicie, piszę sobie plugin gildię no i dodałem umiejętność dodatkowy exp za zabicie, no ale niestety coś nie działa jak powinno.
Kawałek kodu
public Death() { new attacker = read_data(1); new aData[ GildiaInfo ]; new xpp = cod_get_user_xp(attacker) new KILL_EXP = aData[ GildiaEXP ] cod_set_user_xp(attacker, xpp + KILL_EXP) ColorChat(attacker, RED, "%i expa ", get_pcvar_num( KILL_EXP )) }
lub ten
public DeathMsg() { new kid = read_data(1) new vid = read_data(2) new aData[ GildiaInfo ]; if( kid == vid ) return PLUGIN_CONTINUE; if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid)) cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + aData[ GildiaEXP ] ); ColorChat(kid, NORMAL, "dostales + %i expa", aData[ GildiaEXP ] ); return PLUGIN_CONTINUE; }
oba mają taki sam skutek czyli po zabiciu kogoś informacja dostałeś + 0 expa..... Nie wiem o co chodzi.
Eryk172
15.12.2014
Nie dziwie Ci się, że zmienna wynosi 0 , ponieważ nie wczytałeś do niej żadnej wartości.
Dziobak?
12.01.2015
Nie dziwie Ci się, że zmienna wynosi 0 , ponieważ nie wczytałeś do niej żadnej wartości.
No skoro mam taki kod
case 2: { if( aData[ GildiaEXP ] == get_pcvar_num( g_pPoziomEXP ) ) { ColorChat( id, NORMAL, "%s maxymalny poziom tej umiejetnosci", gPrefix ); MenuUmiejetnosci( id ); return PLUGIN_HANDLED; } new iOrdery = cod_get_user_Ordery(id) - get_pcvar_num( g_pKosztEXP ); if( iOrdery < 0 ) { ColorChat( id, NORMAL, "%s Nie masz wystarczajacej ilosci Orderow", gPrefix ); MenuUmiejetnosci( id ); return PLUGIN_HANDLED; } aData[ GildiaEXP ]++; cod_set_user_Ordery(id, iOrdery); }
W innych umiejętnościach z tej samej opcji skorzystałem i działa ale tutaj coś nie hallo
dasiek
12.01.2015
new aData[ GildiaInfo ];
w tym przypadku przecież Tworzysz zmienną od zera. Ona nie ma nic.
Eryk172
13.01.2015
Z racji tego , że napisałem inny plugin. Tego jako podstawę klanów nie polecam, stracisz tylko dużo godzin na kod...
new aData[ GangInfo ]; ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData ); Wtedy już możesz użyć np aData[ GangHP ]