Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
respawn
#1
Napisano 31.08.2009 19:31
#3
Napisano 01.09.2009 06:47
#4
Napisano 01.09.2009 06:50
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define PLUGIN "respawn" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "naven & amxx.pl" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /respawn", "resp") } public resp(id) { if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) dllfunc(DLLFunc_Think, id) if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) } }
#5
Napisano 01.09.2009 16:08
#6
Napisano 01.09.2009 19:01
zer0., to jest taki co trzeba wpisac /respan ?
register_clcmd("say /respawn", "resp")
#7
Napisano 01.09.2009 19:30
#8
Napisano 01.09.2009 19:39
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define PLUGIN "respawn" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "naven" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg(id) { if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) dllfunc(DLLFunc_Think, id) if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) } }tudzież
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "resp" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Portek" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg(id) { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) }
Żadnego nie sprawdzałem, kompilacja przebiega bez problemów, więc może działać, choć znając mój talent
IP: ts3.cserwerek.pl
#9
Napisano 01.09.2009 19:55
@ lookne 1
#10
Napisano 01.09.2009 20:03
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Home" new ile_ludzi=0 new float:how_long=0.0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","death_wait","b") how_long = register_cvar("amx_spawntime","3.0") } public client_connect(id) { ile_ludzi++ } public client_disconnect(id) { ile_ludzi-- } public death_wait(id) { set_task(2.0,"death",1) } public death(id) { if(ile_ludzi<4) { return PLUGIN_HANDLED } else { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) set_user_godmode(id,1) set_task(how_long,"sp_off",1) } return PLUGIN_HANDLED } public sp_off(id) { set_user_godmode(id,0) return PLUGIN_HANDLED }
cvar:
amx_spawntime np 4.0 lub 2.0 itp.
[ Dodano: 01-09-2009, 21:15 ]
lub tak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Home" new ile_ludzi=0 new float:how_long=0.0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","death_wait","b") how_long = register_cvar("amx_spawntime","3.0") } public client_connect(id) { ile_ludzi++ } public client_disconnect(id) { ile_ludzi-- } public death_wait(id) { set_task(2.0,"death",1) } public death(id) { if(ile_ludzi<4) { return PLUGIN_HANDLED } else { if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) dllfunc(DLLFunc_Think, id) if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) } set_user_godmode(id,1) set_task(how_long,"sp_off",1) } return PLUGIN_HANDLED } public sp_off(id) { set_user_godmode(id,0) return PLUGIN_HANDLED }
#11
Napisano 01.09.2009 21:11
jak jest 1on1 to jak ktos zginie normal od respa ale po chwili nagle powrotem na respa przenosi bo dzial ten respawn . da poprawic ?
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("Odradzanie","1.0","Niclas/Avalanche")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "death", 1)
}
public death(id)
{
set_task(15.0,"respawn",id)
}
public respawn(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
}
#12
Napisano 02.09.2009 20:33
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Home" new ile_ludzi=0 new float:how_long=60.0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Killed, "player", "death_wait", 1) how_long = register_cvar("amx_spawntime","60.0") } public client_connect(id) { ile_ludzi++ } public client_disconnect(id) { ile_ludzi-- } public death_wait(id) { set_task(2.0,"death",1) } public death(id) { if(ile_ludzi<4) { return PLUGIN_HANDLED } else { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) set_user_godmode(id,1) set_task(how_long,"sp_off",1) } return PLUGIN_HANDLED } public sp_off(id) { set_user_godmode(id,0) return PLUGIN_HANDLED }
#13
Napisano 02.09.2009 22:01
#14
Napisano 02.09.2009 22:30
"wycióng se" z rozgrzewki, albo poczekaj do jutra, to ja to zrobię
#15
Napisano 02.09.2009 22:35
bez szans"wycióng se" z rozgrzewki
to mi pozostajealbo poczekaj do jutra, to ja to zrobię
#16
Napisano 02.09.2009 22:40
a co trochę luzuwidzę, że DarkGL nie przejmuje się parametrami, każda funkcja ma argument id i tyle :>
#17
Napisano 02.09.2009 22:41
Załączone pliki
#18
Napisano 03.09.2009 20:54
podaj adres to posatwieŁap i wisisz mi piwo
cos takiego z tego tematu znalezlem http://amxx.pl/topic... ... vt3265.htm. I teraz zeby nie zalkadac nowego topica to da zrobic zeby byla ochrona na respie przez 2s. (dark mowil ze to tylko a linijka) i zeby all bornie na serwie zawsze mialy full amo ? chcial bym miec to w 1 pluginie b.sie mi przyda proszę napiszcie a postawie 2 piwko#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public getlife(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
}
#19
Napisano 03.09.2009 22:24
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych