←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Problem z dodaniem drugiej broni na której...


Najlepsza odpowiedź Linux' 12.12.2014 23:02

Teraz powinno dzialac.

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if(read_data(2) == CSW_KNIFE || read_data(2) == CSW_C4)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

}
Przejdź do postu

  • +
  • -
tytusek - zdjęcie tytusek 12.12.2014

Witam chce zrobić w klasie tak że będę niewidzialny na 2 broniach Nóż i C4 

 

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
if( read_data(2) == CSW_KNIFE && CSW_C4 )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
nie działa, inne pomysły ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 12.12.2014

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if(read_data(2) == (CSW_KNIFE | CSW_C4))
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

}

Oczywiscie, ze nie dziala. Zeby dzialalo gracz musialby posiadac na raz noz i c4. Druga rzecz to to, czy zarejestrowales poprawnie public?

Odpowiedz

  • +
  • -
tytusek - zdjęcie tytusek 12.12.2014

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if(read_data(2) == (CSW_KNIFE | CSW_C4))
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

}

 Druga rzecz to to, czy zarejestrowales poprawnie public?

 

 

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

 

niestety coś nie działa jak zamieniłem && na |


Użytkownik tytusek edytował ten post 12.12.2014 19:10
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 12.12.2014

Musi dzialac. Jakbys podeslal cala klase to bylo by latwiej. Nizej zalaczam gotowa, poprawna klase z generatora.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = "";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == (CSW_KNIFE | CSW_C4))
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
tytusek - zdjęcie tytusek 12.12.2014

sprawdziłem dokładnie cały ten wyżej kod nie działa

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Linux' - zdjęcie Linux' 12.12.2014

Teraz powinno dzialac.

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if(read_data(2) == CSW_KNIFE || read_data(2) == CSW_C4)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

}
Odpowiedz

  • +
  • -
tytusek - zdjęcie tytusek 13.12.2014

działa dzięki

Odpowiedz