Problem z dodaniem drugiej broni na której...
Najlepsza odpowiedź Linux' 12.12.2014 23:02
Teraz powinno dzialac.
public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(read_data(2) == CSW_KNIFE || read_data(2) == CSW_C4) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }Przejdź do postu
tytusek
12.12.2014
Witam chce zrobić w klasie tak że będę niewidzialny na 2 broniach Nóż i C4
public eventKnife_Niewidzialnosc(id){if(!ma_klase[id])return;if( read_data(2) == CSW_KNIFE && CSW_C4 ){set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);}else{set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);}}nie działa, inne pomysły ?
Linux'
12.12.2014
public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(read_data(2) == (CSW_KNIFE | CSW_C4)) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Oczywiscie, ze nie dziala. Zeby dzialalo gracz musialby posiadac na raz noz i c4. Druga rzecz to to, czy zarejestrowales poprawnie public?
tytusek
12.12.2014
public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(read_data(2) == (CSW_KNIFE | CSW_C4)) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }Druga rzecz to to, czy zarejestrowales poprawnie public?
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
niestety coś nie działa jak zamieniłem && na |
Użytkownik tytusek edytował ten post 12.12.2014 19:10
Linux'
12.12.2014
Musi dzialac. Jakbys podeslal cala klase to bylo by latwiej. Nizej zalaczam gotowa, poprawna klase z generatora.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = ""; new const opis[] = ""; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == (CSW_KNIFE | CSW_C4)) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Najlepsza odpowiedź
Linux'
12.12.2014
Teraz powinno dzialac.
public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(read_data(2) == CSW_KNIFE || read_data(2) == CSW_C4) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }