Zabranie calego ekwipunku graczowi i bloka...
Linux'
11.12.2014
Jak moge zabrac caly ekwipunek graczowi? Wiem jak zabrac bronie z okreslonego slota ale nie wiem jak zabrac caly ekwipunek na raz (kamizelke, noktowizor, bronie, granaty itp). I jeszcze jak zablokowac podnoszenie broni?
mastah7991
15.12.2014
new weapon_index = -1; for (new slot = 0; slot < 2; slot++) { while ((weapon_index = GetPlayerWeaponSlot(client, slot)) != -1) { if (IsValidEntity(weapon_index)) { RemovePlayerItem(client, weapon_index); AcceptEntityInput(weapon_index, "kill"); } } }
jeśli chcesz zabrać jeszcze nóż to warunek zmień z 2 na 3
SetEntProp(i, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 0); SetEntProp(i, Prop_Send, "m_ArmorValue", 0);
armor i czapka do ustawiania
co do podnoszenia broni jeszcze nic nie robiłem ale jak znajdę chwilę coś ogarnę noktowizor też nic nie robiłem (nie ma w GO )
Linux'
15.12.2014
dzięki działa jak nalezy. Wczesniej czyscilem ekwipunek w taki sposób
for(new i = 0; i < 4; i++) { if(IsValidEntity(GetPlayerWeaponSlot(client, i))) RemovePlayerItem(client, GetPlayerWeaponSlot(client, i)); }
ale problem miałem taki, że nie zabierało granata dymnego z czwartego slota. Teraz jest juz ok ale jeszcze przydała by się mała informacja jak zabrac ten noktowizor bo temat nie dotyczy cs go bo to dno tylko css .
mastah7991
15.12.2014
jak zabrac ten noktowizor bo temat nie dotyczy cs go bo to dno tylko css.
to boli :C
sprawdź
if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasNightVision") !=0) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasNightVision", 0);
Linux'
15.12.2014
jak zabrac ten noktowizor bo temat nie dotyczy cs go bo to dno tylko css.to boli :C
No wiesz, valve samo sobie strzeliło w kolano wydając taką gre. Po edycji css można było pomyśleć, że valve idzie w dobrym kierunku wydając prawie takiego samego cs jak 1.6 tylko na lepszej grafice i fizyce. Jedyną rzeczą która zawiodła to reklama i brak poradników w tamtych czasach do postawienia serwera i modyfikacji, (wiadomo gre tworzą ludzie). A teraz wróć do Cs go, valve zabrało wszystko co było ulepszone w css. Recoil, celownik, te smieszne modele z matrixa i do tego dochodzi popsuta fizyka (np jak strzelimy w ciało to juz tak fajnie nie leci, z broniami i beczkami zresztą jest to samo). Jak w to grać?
A wracając do tematu, działa dziekuje. Zostało tylko podnoszenie broni.
mastah7991
15.12.2014
item_pickup i zwróć tylko
return plugin_handled
Powinno wystraszyć lecz nie jestem pewien
Linux'
15.12.2014
Niestety to nie działa. Juz tak próbowałem, nawet dodałem informacje w say i dotyk broni wychwytuje ale nie chce blokować.
Edit: od razu proszę o pomoc w zrobieniu blokady w taki sposób, by omijala swoje wyrzucone bronie (coś na kształt blokad z cod modów).
mastah7991
15.12.2014
możesz po zebraniu broni albo ją usunąć albo wyrzucić ją graczowi ale to okrężna droga
teraz nie mam jak posiedzieć nad tym (nawet w cs:go [Nie posiadam CSS ]) ale w sobotę jak mi przypomnisz siądę przy tym
radim
09.01.2015
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL