←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

JailBreak
[CYPIS] Życzenie dla więźnia - Podpal kla...

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 04.12.2014

Do edycji plik jail_zyczenia!

Zaczynamy!

 

Definiujemy nowe zmienne:

///////////// ogien ////////////
new g_fire[ 33 ]
new maxplayers;
new id_podpalenie
new g_mflash
new g_smoke
Następnie do funkcji plugin_init() dodajemy
id_podpalenie = jail_register_wish("Podpal Klawiszy");
 
Potem pod 
else if(zyczenie == id_pojedynek){
          MenuPojedynkow(id)
}
Dodajemy: 
else if(zyczenie == id_podpalenie){
      for(new i=1; i<=32; i++){
             if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2){
                 exec_punishmentfire()
               }
          }
set_user_health(id, 3000); // odpowiada za to, czy damy naszemu ostatniemu więźniowi 3000 hp czy też nie, by nie został zabity w trakcie palenia się klawiszy
}
 
Ostatnim krokiem jest dodanie na sam dół pluginu kodu:
exec_punishmentfire( ){
for(new i=1; i<=32; i++){
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2){
if ( !g_fire[ i ] ){
g_fire[ i ] = 1
fire_effects( i )
fire_damage( i )
}
}
}
}
 
 
public fire_effects( id ){
if ( is_user_alive( id ) && g_fire[ id ] ){
new origin[ 3 ]
get_user_origin( id, origin )
draw_fire( origin )
set_task( 0.2, "fire_effects", id )
}
}
 
public fire_damage( id ){
if ( is_user_alive( id ) && g_fire[ id ] ){
new health = get_user_health( id )
set_pev( id, pev_dmg_inflictor, 0 )
 
if ( health - 20 <= 0 )
user_kill( id, 1 )
else
{
set_pev( id, pev_health, float( health ) - 20.0 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "ambience/flameburst1.wav", 0.6, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
set_task( 1.0, "fire_damage", id )
}
}
}
 
public Touch( ptr, ptd ){
if ( ptr < 1 || ptr > maxplayers || ptd < 1 || ptd > maxplayers )
return FMRES_IGNORED
 
if ( is_user_alive( ptr ) && !g_fire[ ptr ] && is_user_alive( ptd ) && g_fire[ ptd ] ){
emit_sound( ptr, CHAN_WEAPON, "scientist/scream07.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH )
}
 
return FMRES_IGNORED
}
 
draw_fire( origin[ 3 ] ){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_SPRITE )
write_coord( origin[ 0 ] )
write_coord( origin[ 1 ] )
write_coord( origin[ 2 ] )
write_short( g_mflash )
write_byte( 20 )
write_byte( 200 )
message_end()
 
smoke_effect( origin, 20 ) // Smoke
}
 
smoke_effect( origin[ 3 ], amount ){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_SMOKE )
write_coord( origin[ 0 ] )
write_coord( origin[ 1 ] )
write_coord( origin[ 2 ] )
write_short( g_smoke )
write_byte( amount )
write_byte( 10 )
message_end()
}
 

A teraz tak na 100% ostatnim krokiem xD jest dodanie do funkcji plugin_precache() tegoż kodu

 

precache_sound( "ambience/flameburst1.wav" )
precache_sound( "scientist/scream07.wav" )
g_mflash = precache_model( "sprites/muzzleflash.spr" )
g_smoke = precache_model( "sprites/steam1.spr" )
precache_sound( "scientist/scream21.wav" )
 

Wielkie Jol (04.12.2014 18:17):
Mam cichą nadzieję, że o niczym nie zapomniałem xD

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 12.02.2015 19:03
Odpowiedz

^Szeregowy^ - zdjęcie ^Szeregowy^ 04.12.2014

Przydatne Daje + ja myslalem o pojedynku na rozdzki xD

Odpowiedz

  • +
  • -
wiwi249 - zdjęcie wiwi249 04.12.2014

Hahaaa, piękna sprawa, widzę, że nie jestem jedynym psychopatą na forum :D Leci +.

Odpowiedz

  • +
  • -
XXL - zdjęcie XXL 04.12.2014

Mam dylemat odnośnie:

id_podpalenie = jail_register_wish("Podpal Klawiszy");

Z tematem:

[CYPIS] Życzenie - Podpalenie więźniów

 

i 2.

precache_sound( "ambience/flameburst1.wav" )
precache_sound( "scientist/scream07.wav" )
g_mflash = precache_model( "sprites/muzzleflash.spr" )
g_smoke = precache_model( "sprites/steam1.spr" )
precache_sound( "scientist/scream21.wav" )

Czy to jest domyślne w cs ?

 


Użytkownik XXL edytował ten post 04.12.2014 18:37
Odpowiedz

  • +
  • -
0-0-0 - zdjęcie 0-0-0 05.12.2014


Mam cichą nadzieję, że o niczym nie zapomniałem

Zapomniałeś. Brak tabulacji.

Odpowiedz

  • +
  • -
Kalyente - zdjęcie Kalyente 31.01.2015

Przydatne Daje + ja myslalem o pojedynku na rozdzki xD

Właśnie :D

 

WielkieJol możesz dodać pojedynek na różdżki? xD


Wielkie Jol (31.01.2015 08:54):
Nie
Odpowiedz