Poświata dla prowadzącego / FD
XXL
03.12.2014
Witam jak w temacie jak zrobić poświatę dla prowadzącego czyli ten co daje rozkazy i Poświatę dla osoby z FD
Użytkownik XXL edytował ten post 03.12.2014 10:39
Wielkie Jol
06.12.2014
W funkcji LosujProwadzącego() oraz UstawProwadzącego() daj odpowiedni rendering z odpowiednim id. To samo się tyczy gracza mającego freeday, tyle, że w funkcji UstawFreeday()
XXL
06.12.2014
Czyli takie coś wystarczy?
if(prowadzacy == id) { prowadzacy = 0; if(!obsluga_dala && !dane_dnia[2]) set_task(1.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell) }
Wielkie Jol
06.12.2014
To nie jest funkcja LosujProwadzącego, tylko task odwołujący się do niej.
Spróbuj użyć kRenderNormal, bo jak pamiętam przy kRenderFxGlowShell działo się tak, że znikał model gracza, za to zostawał sam jego render.
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 06.12.2014 14:25
Wielkie Jol
06.12.2014
Mogę liczyć na gotowca bo zanim do tego dojdę to miną wieki ?
Tutaj nawet nie ma co wstawiać gotowca, bo trzeba zrobić to co ty, tylko zamiast id wstawić prowadzący ( najprawdopodobniej ) i wkleić to do funkcji LosujProwadzącego i UstawProwadzącego. Nic więcej.
Jeżeli będziesz cały czas miał wstawiane gotowe, to cały czas będziesz wstawiał takie prośby, w których to jest 30 sekund roboty, a tak to nauczysz się to robić samemu i po sprawie.
Spróbuj chociaż, wstaw kod, pomożemy, powiemy co jest źle, a nie tylko wszędzie gotowiec, gotowiec.