Czy istnieje taki plugin?
hetom
30.08.2009
Mam takie pytanie, czy istnieje taki plugin ktory uniemozliwia rozwalania bs-ow przez ninje i lowce? Za pomoc bardzo dziekuje :>
hetom
30.08.2009
Ninja moze rzucic nozem i rozwalic bs a lowca moze kusza chce wiedziec czy istnieje plugin na to
DarkGL
30.08.2009
to już nie kapuje ;D jakim cudem ninja lub łowca rozwali bs-a ja się nigdy z czymś takim nie spotkałem a trochę już gram na diablo modzie
DarkGL
30.08.2009
heh juz wiem ocb dobra noże i bełty kusz rozwalają szyby lecz szyby i skrzynie mają te samą nazwę w silniku hl czyli wybieraj szyby mają sie dalej rozwalać czy bs ?
Vertricus
30.08.2009
Usuń:
I
register_touch("throwing_knife", "func_breakable", "touchbreakable") register_touch("func_breakable", "throwing_knife", "touchbreakable")
I
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchbreakable") register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")
DK
30.08.2009
Usuń:
register_touch("throwing_knife", "func_breakable", "touchbreakable") register_touch("func_breakable", "throwing_knife", "touchbreakable")
Iregister_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchbreakable") register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")
TO co kolega napisał taki mi sei zdaje bo tez miałem ten problem
Vertricus
30.08.2009
Jeszcze możesz public'a wywalić z touchbreakable
I czekać na nową wersję w której może to będzie poprawione
public touchbreakable(ent1, ent2) { new name[32],breakable,ent entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31) if(equali(name,"func_breakable")) { breakable=ent1 ent=ent2 } else { breakable=ent2 ent=ent1 } new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health) if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0) else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent) entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31) if(equali(name,"throwing_knife")) { emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } else remove_entity(ent) }
I czekać na nową wersję w której może to będzie poprawione