←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Czy istnieje taki plugin?

Zablokowany

  • +
  • -
hetom - zdjęcie hetom 30.08.2009

Mam takie pytanie, czy istnieje taki plugin ktory uniemozliwia rozwalania bs-ow przez ninje i lowce? Za pomoc bardzo dziekuje :>
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 30.08.2009

he ocb ? rozwalanie bs przez ninje lub łowce ???:(
Odpowiedz

  • +
  • -
hetom - zdjęcie hetom 30.08.2009

Ninja moze rzucic nozem i rozwalic bs a lowca moze kusza chce wiedziec czy istnieje plugin na to :P
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 30.08.2009

bs czyli bombsighta ^^ ?
Odpowiedz

  • +
  • -
hetom - zdjęcie hetom 30.08.2009

tak xD
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 30.08.2009

to już nie kapuje ;D jakim cudem ninja lub łowca rozwali bs-a ja się nigdy z czymś takim nie spotkałem a trochę już gram na diablo modzie
Odpowiedz

  • +
  • -
hetom - zdjęcie hetom 30.08.2009

;> ;>
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 30.08.2009

heh juz wiem ocb dobra noże i bełty kusz rozwalają szyby lecz szyby i skrzynie mają te samą nazwę w silniku hl czyli wybieraj szyby mają sie dalej rozwalać czy bs :) ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 30.08.2009

Usuń:
register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "throwing_knife",	"touchbreakable")

I
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")
Odpowiedz

  • +
  • -
DK - zdjęcie DK 30.08.2009

Usuń:

register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "throwing_knife",	"touchbreakable")

I
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")


TO co kolega napisał taki mi sei zdaje bo tez miałem ten problem
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 30.08.2009

Jeszcze możesz public'a wywalić z touchbreakable
public touchbreakable(ent1, ent2)
{
	new name[32],breakable,ent
	entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
	if(equali(name,"func_breakable"))
	{
		breakable=ent1
		ent=ent2
	}
	else
	{
		breakable=ent2
		ent=ent1
	}
	new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
	if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
	else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)
	
	entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
	if(equali(name,"throwing_knife"))
	{
		emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	}
	else remove_entity(ent)
}


I czekać na nową wersję w której może to będzie poprawione ;)
Odpowiedz
Zablokowany