Mam takie pytanie, czy istnieje taki plugin ktory uniemozliwia rozwalania bs-ow przez ninje i lowce? Za pomoc bardzo dziekuje :>
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Czy istnieje taki plugin?
Started By hetom, 30.08.2009 12:08
10 replies to this topic
#1
Posted 30.08.2009 12:08
#2
Posted 30.08.2009 12:11
he ocb ? rozwalanie bs przez ninje lub łowce
#3
Posted 30.08.2009 12:13
Ninja moze rzucic nozem i rozwalic bs a lowca moze kusza chce wiedziec czy istnieje plugin na to
#4
Posted 30.08.2009 12:15
bs czyli bombsighta ?
#5
Posted 30.08.2009 12:17
tak
#6
Posted 30.08.2009 12:21
to już nie kapuje ;D jakim cudem ninja lub łowca rozwali bs-a ja się nigdy z czymś takim nie spotkałem a trochę już gram na diablo modzie
#7
Posted 30.08.2009 12:25
;> ;>
#8
Posted 30.08.2009 12:31
heh juz wiem ocb dobra noże i bełty kusz rozwalają szyby lecz szyby i skrzynie mają te samą nazwę w silniku hl czyli wybieraj szyby mają sie dalej rozwalać czy bs ?
#9
Posted 30.08.2009 12:37
Usuń:
I
register_touch("throwing_knife", "func_breakable", "touchbreakable") register_touch("func_breakable", "throwing_knife", "touchbreakable")
I
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchbreakable") register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")
#10
Posted 30.08.2009 13:09
Usuń:
register_touch("throwing_knife", "func_breakable", "touchbreakable") register_touch("func_breakable", "throwing_knife", "touchbreakable")
Iregister_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchbreakable") register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")
TO co kolega napisał taki mi sei zdaje bo tez miałem ten problem
#11
Posted 30.08.2009 13:18
Jeszcze możesz public'a wywalić z touchbreakable
I czekać na nową wersję w której może to będzie poprawione
public touchbreakable(ent1, ent2) { new name[32],breakable,ent entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31) if(equali(name,"func_breakable")) { breakable=ent1 ent=ent2 } else { breakable=ent2 ent=ent1 } new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health) if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0) else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent) entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31) if(equali(name,"throwing_knife")) { emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } else remove_entity(ent) }
I czekać na nową wersję w której może to będzie poprawione
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users