[KOSZ] Prpblem z klasą
VV1n3r 01.12.2014
nie działa mi niewidzialnosc jak to zrobic
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Extreme"; new const opis[] = "Posiada 1/9 z Famasa i AUG'a, 1/1 ze Scouta, slabo widoczny (50/255)"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_KNIFE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new oneonone[33][31] new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { oneonone[id][CSW_SCOUT] = 1; oneonone[id][CSW_AUG] = 9; oneonone[id][CSW_GALIL] = 9; new dostepna = 100; //Od którego poziomu ma być klasa new level = cod_get_user_level(id); if(level < dostepna) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); oneonone[id][CSW_SCOUT] = 0; oneonone[id][CSW_GALIL] = 0; oneonone[id][CSW_AUG] = 0; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownik VV1n3r edytował ten post 01.12.2014 01:46
^Szeregowy^ 01.12.2014
Najczęstszą przyczyną niedziałającej niewidzialności jest sklep w którym można ją kupić gdyż jest stosowany tam zazwyczaj event nowe rundy/początek rundy lub Ham_Spawn : ]
Posiadasz sklep z możliwością kupna niewidki ?
Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 01.12.2014 02:02
VV1n3r 01.12.2014
działa mi dzięki koledzy ale jeszcze mam do was prozbe morzecie mi wyłoczy ta niewidke w sma wysle
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <engine> #define PLUGIN "Sklep Premium" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "szark & silva" new bool:ma_recoil[33], ma_stroj[33], ma_bh[33], ma_widocznosc[33], ma_cbieg[33], ma_exp[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /sklepvip", "Menu"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public Menu(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)){ client_print(id, print_chat, "Sklep jest tylko dla ludzi z Kontem Premium") return PLUGIN_HANDLED; } new menu = menu_create("Menu:", "Menu_handler"); menu_additem(menu, "Kup 100 EXPA \r[5000$]");//1 menu_additem(menu, "Kup Eliminator rozrzutu \r[3000$]");//2 menu_additem(menu, "Kup Mniejsza grawitacje \r[6000$]");//3 menu_additem(menu, "Kup Ubranie Wroga \r[16000$]");//4 menu_additem(menu, "Kup Auto BH \r[5000$]");//5 menu_additem(menu, "Kup Losowy Perk \r[2000$]");//6 menu_additem(menu, "Kup Pelerynke Niewidke \r[10000$]"); //7 menu_additem(menu, "Kup Ciche Kroki \r[3000$]"); //8 menu_additem(menu, "Pierscien Doswiadczenia \r [16000$]"); //9 menu_additem(menu, "Kup AK i M4 \r [8000$]");//10 menu_additem(menu, "Kup AWP i Deagle \r [8000$]");//11 menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public Menu_handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(cs_get_user_money(id) >= 5000) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + 100) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 5000) client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles 100 expa") } case 1: { if(cs_get_user_money(id) >= 3000) ma_recoil[id] = true cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 3000) client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Masz Norecoil!") } case 2: { if(cs_get_user_money(id) >= 6000) set_user_gravity(id, 0.4); cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 6000) client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Masz Mniejsza grawitacje!") } case 3: { if(cs_get_user_money(id) >= 16000) ma_stroj[id] = true ZmienUbranie(id, 0); cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 16000) client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles stroj wroga!") } case 4: { if(cs_get_user_money(id) >= 5000) ma_bh[id] = true; cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 5000) client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles Auto BH") } case 5: { if(cs_get_user_money(id) >= 2000) cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 2000) client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles losowy perk!") } case 6: { if(cs_get_user_money(id) >= 10000) set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80); ma_widocznosc[id] = true; cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 10000) client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles Pelerynke Niewidke!") } case 7: { if(cs_get_user_money(id) >= 3000) ma_cbieg[id] = true; set_user_footsteps(id, 1); cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 3000) client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles Ciche Kroki!") } case 8: { if(cs_get_user_money(id) >= 16000) ma_exp[id] = true; cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 16000) client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles Pierscien Doswiadczenia!") } case 9: { if(cs_get_user_money(id) >= 8000) cod_give_weapon(id, CSW_AK47); cod_give_weapon(id, CSW_M4A1); cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 8000) client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles AK i M4!") } case 10: { if(cs_get_user_money(id) >= 8000) cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE); cod_give_weapon(id, CSW_AWP); cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 8000) client_print(id, print_chat, "[PREMIUM]Kupiles AWP i Deagle!") } } return PLUGIN_CONTINUE; } public PreThink(id) { if(ma_recoil[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_recoil[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) } public Spawn(id) { ma_recoil[id] = false; ma_stroj[id] = false; ZmienUbranie(id, 1); ma_bh[id] = false; ma_widocznosc[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_cbieg[id] = false; set_user_footsteps(id, 0); ma_exp[id] = true; cod_take_weapon(id, CSW_M4A1); cod_take_weapon(id, CSW_AK47); } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_bh[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public Death(id) { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_exp[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+20); return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Załączone pliki
^Szeregowy^ 01.12.2014
Spoiler
Załączone pliki
Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 01.12.2014 03:28
radim
01.12.2014
Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.