←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Funkcja wykonywana raz na mapę.


Najlepsza odpowiedź GwynBleidD 25.11.2014 17:09

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Pierwsza Krew"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new bool:pierwsza_krew_runda, bool:pierwsza_krew_mapa;
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
    register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
    SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
    pierwsza_krew_mapa = false
}

public PoczatekRundy()
    pierwsza_krew_runda = false;

public Death()
{
    new id = read_data(2);
    new attacker = read_data(1);

    if(!is_user_connected(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if (!pierwsza_krew_mapa) {
        new name_a[33],name_o[33];

        get_user_name(attacker,name_a,32);
        get_user_name(id,name_o,32);

        set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
        ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj,"%s^nzdobyl pierwsza Krew Mapy zabijajac^n%s", name_a,name_o)

        pierwsza_krew_mapa = true;
    } else if (!pierwsza_krew_runda)
        new name_a[33],name_o[33];

        get_user_name(attacker,name_a,32);
        get_user_name(id,name_o,32);

        set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
        ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj,"%s^nzdobyl pierwsza Krew Rundy zabijajac^n%s", name_a,name_o)

        pierwsza_krew_runda = true;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Z dodaniem do tego expa sobie chyba poradzisz? Przejdź do postu

  • +
  • -
WeBsteR - zdjęcie WeBsteR 25.11.2014

Mam kod który wykonuje się raz na rundę, jak do niego dodać, aby 2 (inna funkcja) wykonywała się raz na mapę oraz jak wykonuje się funkcja nr 2. nie wykonywała się funkcja nr.1

Po co mi to wszystko?

Chcę zrobić plugin (first blood), jak zaczyna się nowa runda i ktoś zabije kogoś 1 to na środku wyskakuje NICK zdobywa Pierwsza Krew Rundy "nick ofiary" + określony bonus (np. 100 exp)  oraz jak zaczyna się nowa mapa i w 1 rundzie tej mapy gdy ktoś kogoś zabije jako 1 to na środku wyskoczy NICK zdobywa Pierwszą Krew Mapy "nick ofiary" + bonus (np. 200 exp) i wtedy dostaje się EXP za pierwszą krew mapy a nie dostaje się bonusu za pierwszą krew rundy, a potem normalnie w każdej rundzie dostawałoby się nagrodę za pierwszą krew rundy.

 

Tutaj mam kod:

 

Spoiler

 

http://amxx.pl/pastebin/59tf6jy3deo6/

 

Proszę o pomoc, polecą plusy.

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 25.11.2014

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Pierwsza Krew"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new bool:pierwsza_krew_runda, bool:pierwsza_krew_mapa;
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
    register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
    SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
    pierwsza_krew_mapa = false
}

public PoczatekRundy()
    pierwsza_krew_runda = false;

public Death()
{
    new id = read_data(2);
    new attacker = read_data(1);

    if(!is_user_connected(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if (!pierwsza_krew_mapa) {
        new name_a[33],name_o[33];

        get_user_name(attacker,name_a,32);
        get_user_name(id,name_o,32);

        set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
        ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj,"%s^nzdobyl pierwsza Krew Mapy zabijajac^n%s", name_a,name_o)

        pierwsza_krew_mapa = true;
    } else if (!pierwsza_krew_runda)
        new name_a[33],name_o[33];

        get_user_name(attacker,name_a,32);
        get_user_name(id,name_o,32);

        set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
        ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj,"%s^nzdobyl pierwsza Krew Rundy zabijajac^n%s", name_a,name_o)

        pierwsza_krew_runda = true;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Z dodaniem do tego expa sobie chyba poradzisz?
Odpowiedz

  • +
  • -
WeBsteR - zdjęcie WeBsteR 25.11.2014

Tak poradzę sobie, wielki dzięki GwynBleidD za pomoc masz u mnie BARDZO DUŻEGO +!

Odpowiedz