←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Niewidzialność na nożu w klasie nie działa

Ripposta - zdjęcie Ripposta 23.11.2014

Stworzyłem klasę z niewidzialnością na nożu ale nie działa O.o

Gdy to zrobiłem byłem pewnien , że zadziała a tu nie działa?!

Może ktoś powiedzieć dlaczego?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = "Na nozu jego niewidzialnosc spada do 20. INT dodaje mu wieksze obrazenia z niego.";
new const bronie    = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 5;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}
	  
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public CurWeapon(id)

{

    if(!ma_klase[id])

    return;

	    new wid = read_data(2)

	    if(wid == CSW_KNIFE){

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);

	    }

        else

        {

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

        }

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

		    if(!is_user_connected(idattacker))

						    return HAM_IGNORED;

		   

		    if(!ma_klase[idattacker])

						    return HAM_IGNORED;

		   

		    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)

						    cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

		   

		    return HAM_IGNORED;

}

Próbowałem też za pomocą prethink ale dalej nic :/

Odpowiedz

Przegrany - zdjęcie Przegrany 24.11.2014

Masz tutaj :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = ""Na nozu jego niewidzialnosc spada do 20. INT dodaje mu wieksze obrazenia z niego.";
new const bronie    = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}
Odpowiedz