~ Siemka.. od 2 godzin czytam na temat forwardów i natywów i się już pogubiłem, które mi się tutaj przyda w tej sytuacji i jak się za to zabrać..
w 1 pluginie jest broń przerobiona z ZP 4.3
new have_gun[33]; public set_gun(id,mode) { if(mode=1) { drop_weapons(id, 2) // wyrzuca bron na 2 slocie create_gun(id) // dostaje nowa bron (edycja z [ZP 4.3] have_gun[id]=1 // otrzymuje 'uprawnienia' do tej broni.. } else have_gun[id]=0 // traci 'uprawnienia' do tej broni }
2 plugin to diablo, tam gdzie wybieram daną klasę chcę używać funkcji set_gun(id,1) aby dostać broń, a tam gdzie zmieniam tą klasę na inną chcę użyć funkcji set_gun(id,0) <- nazwy funkcji się pewnie zmienią korzystając z forwardów, czy natywów.
Więc pytanie: w tej sytuacji czego mam użyć ? Przeczytałem wiele tematów (poradniki R3X'a, problemy odnośnie tych tematów, pytania.. przerabiałem przykłady), ale nie umiem się skupić widocznie bo nic mi do głowy wejść nie potrafi.. Kod u góry to jest przykład ogólny, może ktoś doświadczony w tej dziedzinie umiałby na tym przykładzie rozpisać co by w tej sytuacji zrobił dokładnie ? Co w .inc, co w 'pluginie-bibliotece', a co w właściwym pluginie ? Mojego kodu kopiować nie trzeba -> chodzi mi co tutaj brakuje (bo na razie z tych 2 dziedzin nie ma nic), aby to co chce wykonać.. zadziałało ? I czytałem, że i w jednym jak i drugim (bodajże) można ominąć pliki .inc, jeśli osoba, która odpowiada wie jak to zrobić - to zależałoby mi na tej opcji, ponieważ przerabiam wiele broni z ZM na mojego diablo i zabawa w 24 includy dla samych broni.. śmietnik mi zrobi
Proszę o odpowiedź, na tym przykładzie podszkolę się i przerzuce to do mojego konkretnego przykładu
Pozdrawiam, z góry dzięki
~ ogieR8