←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Problem z error 001: expected...

Zablokowany

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 19.11.2014

Witam, tak jak w nazwie tematu mam problem z

 

error 001: expected token: "{", but found "-identifier-"
error 001: expected token: "}", but found ";"

 

Mam globalna zmienna: new bool:gObrazeniaGlowa[33][33] = false;

 

i gdy użyje np. tak gObrazeniaGlowa[atakujacy][ofiara] = true;

 

lub dodam do warunku if(gObrazeniaGlowa[atakujacy][ofiara])

 

to pisze powyższy błąd przy komplikacji.

Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 19.11.2014

new bool:gObrazeniaGlowa[33][33] = false;

daj

new bool:gObrazeniaGlowa[33][33]

kazda zmienna w momencie  tworxzenia ma wartosc false, z reszta nie mozesz dac po prostu false do tablicy i to jeszcze wielowymiarowej.

Kolejna sprawa to że na 90% ta tablica nie jest Ci potrzebna. Da się to pewnie zrobić inaczej:) Podziel się pluginem.

Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 19.11.2014

Dokładnie chodzi o to że pobieram przy zadaniu obrażeń, ofiarę i atakującego, żeby drugi raz nie zaliczało na tych samych osobach, czyli X to atakujący, X zadaje obrażenia Y, zalicza, X ponownie zadaje obrażenia y, już nie zalicza, X zadaje obrażenia Z, zalicza itd. Oczywiście obrażenia w głowę, i sprawdzę to co napisałeś.

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{          
    if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))
        return HAM_IGNORED;
        
    new Float:zycie = float(get_user_health(this));    
    
    if(get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && damagebits & DMG_BULLET && get_user_team(idattacker) == 1) {
        if(gObrazeniaGlowa[idattacker][this] && damage < zycie) {
            gObrazeniaGlowa[idattacker][this] = true;
            
            //cos dalej
        }
    }
    return HAM_IGNORED;
}

 

Zrobiłem tak i jakoś nie widzi ze zadalem obrazenia w glowe ;(

Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 20.11.2014

get_user_attacker ( index, [ &weapon, &hitzone ] )

jak nie zadziała to zmień post/pre w rejestracji hama

 

Zrozumiałem, że chcesz wykryć obrażenia zadane graczowi x przez gracza y, ale tylko raz na rundę, ale co do tego ma headshot? Objaśnij dokładniej. I co z tym dalej robisz?


Użytkownik grankee edytował ten post 20.11.2014 03:44
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 20.11.2014

Robię dokładnie osiągniecie, zadaj obrażenia w głowę ale nie zabij i to właśnie chce osiągnąć :D

Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 20.11.2014

Close, dałem sobie radę :)

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 20.11.2014

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany