[ROZWIĄZANE] Problem z error 001: expected...
Andrzejek
19.11.2014
Witam, tak jak w nazwie tematu mam problem z
error 001: expected token: "{", but found "-identifier-" error 001: expected token: "}", but found ";"
Mam globalna zmienna: new bool:gObrazeniaGlowa[33][33] = false;
i gdy użyje np. tak gObrazeniaGlowa[atakujacy][ofiara] = true;
lub dodam do warunku if(gObrazeniaGlowa[atakujacy][ofiara])
to pisze powyższy błąd przy komplikacji.
grankee
19.11.2014
new bool:gObrazeniaGlowa[33][33] = false;
daj
new bool:gObrazeniaGlowa[33][33]
kazda zmienna w momencie tworxzenia ma wartosc false, z reszta nie mozesz dac po prostu false do tablicy i to jeszcze wielowymiarowej.
Kolejna sprawa to że na 90% ta tablica nie jest Ci potrzebna. Da się to pewnie zrobić inaczej:) Podziel się pluginem.
Andrzejek
19.11.2014
Dokładnie chodzi o to że pobieram przy zadaniu obrażeń, ofiarę i atakującego, żeby drugi raz nie zaliczało na tych samych osobach, czyli X to atakujący, X zadaje obrażenia Y, zalicza, X ponownie zadaje obrażenia y, już nie zalicza, X zadaje obrażenia Z, zalicza itd. Oczywiście obrażenia w głowę, i sprawdzę to co napisałeś.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this)) return HAM_IGNORED; new Float:zycie = float(get_user_health(this)); if(get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && damagebits & DMG_BULLET && get_user_team(idattacker) == 1) { if(gObrazeniaGlowa[idattacker][this] && damage < zycie) { gObrazeniaGlowa[idattacker][this] = true; //cos dalej } } return HAM_IGNORED; }
Zrobiłem tak i jakoś nie widzi ze zadalem obrazenia w glowe ;(
grankee
20.11.2014
get_user_attacker ( index, [ &weapon, &hitzone ] )
jak nie zadziała to zmień post/pre w rejestracji hama
Zrozumiałem, że chcesz wykryć obrażenia zadane graczowi x przez gracza y, ale tylko raz na rundę, ale co do tego ma headshot? Objaśnij dokładniej. I co z tym dalej robisz?
Użytkownik grankee edytował ten post 20.11.2014 03:44
Andrzejek
20.11.2014
Robię dokładnie osiągniecie, zadaj obrażenia w głowę ale nie zabij i to właśnie chce osiągnąć
DarkGL
20.11.2014
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL